” Bayangkan kita dekat overseas, Malaysia punya pagi adalah malam.. ” – Syamel

Video Ernie Zakri Yang Menyak4t Suaminya, Syamel Ketika ‘On Duty’ Menjaga Bayi Mereka Di Wad . Alahai, Nampak Sangat Tak Cukup Tidur. Bertabahlah Bang Mel Yer !!

Dua hari lalu, penyanyi lagu Boneka, Ernie Zakri telah selamat melahirkan bayi perempuan secara pembed4han di sebuah pusat perubatan di ibu kota. Ernie dan suaminya, Syamel turut berkongsi berita gembira menerusi Instagram mereka.

Meskipun hanya berkongsi gambar menampakkan badan dan tangan bayi, ramai rakan-rakan artis serta peminat telah mengucapkan tahniah buat Syamel dan Ernie yang sekarang sudah pun bergelar ibu bapa.

Difahamkan Ernie sekarang masih lagi berada di wad dan belum lagi pulang ke rumah. Terdahulu, sebelum melahirkan anak sulung dan menjalani fasa berpant4ang, Ernie telah menghadiahkan single K0rban buat peminatnya.

Meninjau di akaun Instagram milik Sirih Junjung, telah berkongsi satu video yang memaparkan Syamel sedang menjaga Ernie di h0spital. Dalam video itu, kedengaran Ernie telah bertanyakan pengalaman Syamel setelah bergelar seorang ayah.

Jom tonton video di bawah ini :

Kl1k butang KANAN > untuk menonton video seterusnya.. )

Jawapan Syamel buat yang mendengar pasti mencu1t hati. Syamel berkata, tips menjaga anaknya sekarang adalah dirinya sedang membayangkan berada di overseas kerana waktu siang di Malaysia adalah waktu malam di sana.

Alahai nampak sangat keadaan Syamel tak cukup tidur. Tapi walaupun tak cukup tidur, ianya adalah satu momen yang sangat indah ketika ini. Apa-apa pun, tahniah diucapkan buat Syamel dan Ernie, moga anak kecil pasangan ini membesar dengan sihat dan menjadi anak yang solehah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Sirih Junjung, Syamel, Ernie Zakri

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..