” Saya teringat dekat arw4h Siti Sarah.. ” – DS Siti Nurhaliza

Persembahan Aisha Retno Menyanyikan Lagu Arw4h Siti Sarah, Kesetiaan Di Big Stage Membuatkan Datuk Siti Nurhaliza Dan Penonton Seb4k Serta Mengalirkan Air Mata. Aisha Pun Menyanyi Sambil Menang1s, Persembahan Yang Sangat Menyentuh Hati !!

Malam tadi berlangsungnya konsert minggu ketiga Big Stage yang bertemakan ‘Playlist 2000’. Bagi yang menonton program ini pastinya telah menyaksikan persembahan yang menyentuh hati daripada peserta yang bernama Aisha Retno. Aisha yang membawa lagu yang berjudul Kesetiaan, nyanyian asal Allahyarhamah Siti Sarah Raisuddin telah membuatkan juri dan penonton berasa seb4k.

Meninjau di akaun Instagram milik Astro Awani, telah dikongsikan video ketika persembahan Aisha malam tadi. Datuk Siti Nurhaliza selaku juri tetap tidak dapat menahan seb4k sehingga menitiskan air mata dan tidak mampu meneruskan kata-kata.

Hanya perkataan yang terkeluar dari mulut Datuk Siti adalah lagu tersebut membuatkan dirinya teringat kepada arw4h Siti Sarah. Selain Datuk Siti, Ajai turut kelihatan seb4k dan memohon semua penonton menyedekahkan bacaan Al-Fatihah dan turut membacakan doa buat arw4h Siti Sarah.

Selaku juri tetap, Ajai menyifatkan yang Aisha membawakan lagu tersebut dengan caranya yang tersendiri dan nyanyiannya sedap didengar. Sehingga kini perkongsian video tersebut telah mendapat lebih 90 ribu tontonan sejak ia dimuatnaik ke Instagram.

Jom tonton video di bawah ini :

Di ruangan komen, rata-ratanya meluahkan perasaan seb4k dan rindu mereka kepada arw4h Siti Sarah setelah menonton video persembahan oleh Aisha. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Terus teringat gaya arwah gelak tawa suara dya, Allah, tergiang2 dengar suara dya ketawa manjee jee. Moga arwah d tempat kan d kalangan org2 beriman.. “

” Aisha pandai ubah lagu jd mcm lagu dia and sedap didengar, tak kedengaran pelik. Apa2 pun semoga arw4h siti sarah ditempatkan di Syurga.. “

” Aku n fmily pun nang1s time tgk Aisya nyanyi ni td, teringat dkt arw4h Sarah, cara dy gelak senyum, Allah rindunya.. “

” Allahuakbar, sedihnya. Semoga arw4h Siti Sarah ditempatkan di kalangan org-org yang beriman, amin, InsyaAllah.. “

” Allahu auto sed1h, menang1s jugak. Moga arw4h ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman, aamin.. “

” Aku pun sed1h, siapa jelah tak rindu arwah Siti Sarah. Aku yg takde apa2 hubungan pun rasa terkesan dgn pemerg1an dia.. “

” Aisha nyanyi pun last last pun seb4k. Kalau karaoke atau ada lagu Arw4h mmg nangis. Rinduuu walaupun tak pernah jumpa hmm.. “

Pujian harus diberikan kepada Aisha kerana dapat membawa lagu ni dengan baik walaupun di penghujung lagu Aisha turut berasa seb4k dan menang1s ketika menyanyikan lagu itu. Apa-apa pun, sama-sama kita mendoakan semoga r0h arw4h Siti Sarah dimuliakan di sisi Allah SWT dan ditempatkan di jannah firdaus. Amin..

Silakan SHARE..

Sumber : IG AstroAwani, Ctdk, Aisha Retno, Siti Sarah Raissuddin

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..