” Fuh bukan biasa-biasa barang hantarannya, kreatif sungguh.. ” – Netizen

Erma Fatima Kongsi Video Majlis Resepsi Anak Sulungnya, Syamil Ikhwan Cur1 Perhatian Peminat. Part Barang Hantaran Tu, Memang Lain Dari Yang Lain. Kreatif Dan Cantik !!

Bagi yang mengikuti perkembangan pengarah Erma Fatima, pastinya masih ingat bagaimana Erma meris1k untuk anak sulungnya, Syamil Ikhwan. Dek kerana PKP dan terbatasnya pergerakan, majlis pernikahan diadakan yang wajib sahaja iaitu akad nikah.

Meninjau akaun Instagram Erma Fatima, telah dikongsikan beberapa posting yang memaparkan suasana ketika majlis persandingan Syamil. Tertangguh sejak tahun lalu, Syamil dan pasangannya juga dikhabarkan bakal menimang cahayamata sulung mereka.

Kata Erma, dia bersyukur diberikan kekuatan oleh Allah untuk menyempurnakan tugasnya sebagai ibu. Menyiapkan semua dulang hantaran sendiri, hasil kerjatangan Erma nyata tidak mengecew4kan dan nampak kemas sekali.

Nampak simple namun bukan biasa-biasa setiap hantaran yang diberikan untuk menantu-menantunya ini. Bak kata peminat, cukup lengkap dan tidak perlu pen1ng untuk masuk ke rumah baru nanti. Bijak dan ekslusif betul barangannya.

Jom tonton video di bawah :

Yang terbaik hanya untuk anak-anak dan menantu tersayang, itulah kehebatan seorang ibu. Pujian diberikan oleh peminat dan antara komen-komen mereka :

” Hebat mok cun, cantik betul hantaran-hantarannya. Salute lah dapat siapkan semua walaupun sibuk. Tahniah dapat menantu.. “

” Hantaran tu best, tak payah sibuk nak beli lagi dah. Yang print tu pun cantik. Tahniah mokcun.. “

” Tahniah Puan ErmaFatima dapat menantu dan bakal menimang cucu.. semoga Allah permudahkan segala urusan. sama cantik sama padan bagai pinang dibel4h dua.. “

” Fuh hantaran peti ais iron stim lagi, bestnya. Tak payah sus4h sus4h pikir nak masuk rumah sendiri nanti. Hebatlah hasil tangan Erma ni,kemas betul.. “

” Simple tapi cukup sempurna, bukan biasa-biasa barang hantarannya. Complete betul, terbaiklah mak mertua macam ni.. “

” Kreatif sungguh, cantik dan menarik. Hebatlah kak erma, tak semua orang boleh buat macam ni. gubahan cantik, isi dalamnya lagi wow.. “

” Tahniah makcun tak lama lagi dah nak jadi nenek. sump4h cantik gubahan tu, macam tempah pula tengok. Boleh ambik idea Erma ni, ekslusif.. “

Selesai sudah majlis yang tertangguh, semoga majlis ini bakal meninggalkan kenangan manis buat kedua mempelai. Tahniah juga daripada kami di Berita Kopak kerana bakal menimang cucu dan semoga segalanya berjalan dengan lancar.

Silakan SHARE..

Sumber : Erma Fatima

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..