” Alhamdulillah, case Sha dan bekas suami dah selesai tadi.. ” – Shila Hamzah

Shila Amzah Umum Berita Sah Bercera1 Dengan Bekas Suami, Haris Idraki. Setiap Yang Berlaku Ada Hikmah, Doakan Yang Terbaik Untuk Mereka !!

Pada bulan Disember tahun lalu, peminat dikej0tkan dengan pended4han oleh penyanyi, Shila Amzah tentang status perkahwinannya dengan Haris Idraki. Shila juga memaklumkan sudah menfailkan percera1an dan sudah beberapa bulan menetap bersama kedua ibu bapanya.

Oleh kerana tidak ada kerjasama daripada pihak suaminya pada ketika itu, kes ini berlanjutan sehingga ke tahun 2022. Namun baru beberapa jam yang lalu, Shila memaklumkan satu khabar baru di media sosial miliknya.

Hasil tinjauan kami di akaun Instagram Shila Amzah, telah dikongsikan satu video pendek dengan kapsyen memberitahu kesnya dengan bekas suami telah pun menemui jalan penyelesaian. Tiada sesiapa yang menginginkan perp1sahan namun setiap apa yang terjadi pastinya ada hikmahnya.

Rasa syukur diluahkan oleh Shila dan katanya lagi mereka akan berusaha untuk menjaga dan menyayangi anak mereka, Seth Uwais. Shila turut mengucapkan ucapan terima kasih untuk semua yang mendoakan dirinya.

Jom baca perkongsian di bawah :

Perkongsian oleh Shila ini telahpun menarik perhatian peminat. Ramai yang memberikan kata-kata semangat untuk Shila dan antara komen-komen mereka :

” Alhamdulillah, stay strong. My prayers always with you baby. Selamat menemp0h hidup baru. We love you and seth.. “

” Syukur alhamdulillah segala urusan Shila dipermudahkan. My strong adik, semoga Allah sentiasa lindungi Shila dan Seth.. “

” Insha Allah kebaikan dalam setiap perkara. Semoga hari hari mendatang bakal ada kemanisannya untuk Sha.. “

” Setiap yang berlaku ada hikmahnya, stay cheerfull always. Syukur dipermudahkan segala urusan awak. akak doakan awak terus kuat dan jangan pat4h semangat ye sayang.. “

” Alhamdulillah.. Semoga Sha terus Kuat dn Bersemangat kembali dn me jalani kehidupan spt biasa. Seth jaga Mama tau. Takmo nak4l.. “

” Be strong.. moga yg baik baik sahaja Dan di permudahkan segala urusan. chin up and just be you , we love you.. “

” Allah maha baik. lagi berat ujian lagi banyak kasih sayang Allah utk hambaNya. sha salah satu insan terpilih utk diberi ujian dan ganjaran pahala. semoga perjalanan kali ini memberi kekuatan dan kecekalan hati untuk melangkah.. “

Alhamdulillah segalanya telahpun selesai dengan baik antara kedua belah pihak. Semoga perjalanan kehidupan Shila dan Seth selepas ini sentiasa disulami kegembiraan dan kebahagiaan. Allah sebaik-baik perancangan, terus kuat Shila.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Shila Amzah

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..