” Cute Isaac panggil daddy, tak bunyi pelat pun.. ” – Netizen

Gelagat Anak Zahirah Macwilson, Isaac Raees Yang Semakin Ri0h Mulutnya Buat Peminat Ger4m. Amb0i Membebe1 Apalah Tu Isaac, Panjang Bunyinya !!

5 Januari yang lalu genaplah usia anak sulung Zahirah Macwilson dan Aiman Hakim Ridza, Isaac Raees setahun. Meriah majlis hari lahir untuk permata hati mereka ini dan ianya dihadiri kaum keluarga dan sahabat handai.

Meninjau akaun Instagram Lovezm95, telah dikongsikan beberapa posting yang memaparkan gelagat Isaac, satunya ketika berada di restoran dan satu lagi ketika Isaac sedang didukung oleh daddynya Aiman.

Dalam video pendek itu, Isaac kelihatan sudah pandai makan sendiri. Dengan pinggan berisi nasi, laju sahaja tangan si kecil ini menyuap makanan ke mulutnya. Sampai dua-dua bel4h tangan lagi Isaac pakai untuk menyentuh nasi tersebut.

Sambil menepuk tangan, Isaac menyebut perkataan ‘ Daddy ‘ dan ianya kedengaran jelas sekali sebutannya. Wah Isaac sudah tak pel4t panggil daddy, comel pula suaranya itu. Selepas ini Isaac tentu boleh menyebut mommy pula, iye tak.

Jom tonton video di bawah :

Gelagat oleh Isaac ini telahpun mendapat perhatian daripada peminat. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan untuk pembaca :

” Pandainya Isaac panggil daddy tu, kuat betul nasib tak tersed4k daddy haha. Pandai bud4k comel ni makan sendiri.. “

” Clever boy, makan nasi ye. Alahai cute Isaac panggil daddy. Pandainya Isaac tak bunyi pelat pun.. “

” Ger4mnya tengok, dia nak belajar bercakap tu. Ke Isaac nyanyi lullaby song haha. Comel je membebel panjang macam tu.. “

” Cute betul bebe1an mu itu Isaac, daddy nyanyi la baru Isaac diam hehe. Mata nak tidur dah tu, ambik mood nak tidur.. “

” Alahai comelnya Isaac Raees panggil daddy. Cute sangat ger4m akak tengok, pandai sangat. Ringan mulut la Isaac.. “

” Masha Allah, so clever Isaac Raees so adorable handsome boy. Makan pun comel, pandai panggil daddy tu.. “

” Isaac is so smart. Ada some kids who are older than him cant even saya anything but just make sounds.. ”

Macam-macam keren4h Isaac pada fasa usia ini. Boleh jadi hiburan untuk mommy dan daddy dengar bebelannya itu. Apa pun, semoga Isaac sentiasa dalam lindungan Allah dan membesar dengan sihat selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Lovezm95, IG Zahirahhaimann , IG Zahirah Macwilson, IG Aiman Hakim Ridza

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..