” Pandainya Emma main, kalau saya geg4r-geg4r dah lutut. Haha.. ” – Netizen

Video Aksi Emma Maembong Bermain Ice Skating Raih Pujian Peminat. Wah Nampak Macam Pro Sangat Cara Emma Meluncur, Memang Style Habis Lah !!

Emma Maembong kini sedang bercuti bersama keluarga di luar negara. Terdahulu mereka singgah ke Dubai dan Emma ada berkongsikan gambar-gambar ketika berada di Dubai Desert Safari bersama suami dan anaknya.

Meninjau entry terbaru, Emma kini sudahpun berada di Switzerland. Dalam satu perkongsian yang dimuatnaik, Emma menonj0lkan aksinya bermain ice skating untuk tontonan peminat. Dengan berlatarbelakangkan pemandangan pergunungan yang diliputi ais, ianya nampak begitu menarik.

Tertulis di posting tersebut tempat ini bernama St. Moritz. Dengan penuh yakin, Emma meluncur laju bermain di kawasan lapang itu. Aksi Emma ini membuatkan peminat yang menonton video tersebut turut terhibur.

Dengan wajah kacukan mat sallehnya itu, Emma tetap nampak cantik walaupun tanpa solekan tebal. Seperti tengok scene dalam movie pula tengok Emma meluncur. Nampak macam profesional sekali aksinya itu.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian oleh Emma ini telahpun mendapat lebih 27 ribu likes daripada peminat. Antara komen-komen peminat :

” Emma ni berenang pun ter0r, ice skating pun pandai. Skiing, skating, scuba diving pun boleh. Mama saya pernah tunjuk video kak emma terjun dari atas cruise kat pulau apa entah, saya dah lupa.. “

” It’s my dream, pandainya kak emma main ice skating. Teruja tengok, kalau saya dah geg4r geg4r dah lutut haha.. “

” Seronoknya, comellah Emma ni. Frozen in real life. Best tengok Emma skating, tak ada muka melayu langsung. Minah salleh habis, cantik.. “

” Kita pulak yang tengok sambil berangan main ice skating. Bestnya tengok Emma, macam pro sangat tau, laju je.. “

” Wow bestnya, teringin pulak nak pergi sana. Dapat tengok Emma main ice skating pun jadilah. Mat Salleh betul Emma ni.. “

” Pandainya ice skating, siap j0get lagi memang pro lah. Style betul Emma main skating. Ingatkan English girl mana tadi, lovely.. “

” Multi talented lah Emma ni, main ice skating pun pro. Macam Elsa lah Emma, comel je hidung merah tu.. “

Nampak seronok betul percutian Emma kali ini, penuh dengan aktiviti yang menarik. Semoga semua perancangan Emma berjalan dengan lancar dan semuanya menikmati percutian keluarga ini. Stay safe Emma dan happy selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Emma Maembong

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..