” Cantik-cantik adik beradik Amyra.. ” – Netizen

Gambar Amyra Rosli Bersama Adik Beradiknya Cur1 Perhatian Peminat. Cantik-Cantik Semuanya, Macam Amyra Juga !!

Bagi yang mengikuti perkembangan pelakon Amyra Rosli, pasti tahu kerjaya si cantik ini semakin berkembang. Sejak mendirikan rumah tangga dan sudah berhijab, rezeki Amyra tidak putus-putus. Memulakan bidang seni sebagai seorang pelakon, sekarang sudah bergelar pengacara.

Kecantikan yang dimiliki Amyra dan gayanya yang penuh sopan santun, buat ramai yang senang melihat dirinya. Ada yang menyifatkan Amyra ini memiliki kecantikan semula jadi dan wajahnya sering dikatakan seperti kartun barbie.

Meninjau di akaun Instagram milik Amyra, ada berkongsi beberapa gambar bersama adik beradik yang lain ketika majlis sambutan hari lahir anak keduanya. Perkongsian gambar oleh Amyra itu telah mencur1 perhatian ramai peminat.

Dilihat adik-adik Amyra juga memiliki wajah yang cantik seperti Amyra. Malah rupa mereka tiga beradik ini boleh dikatakan seiras. Hingga yang dikongsikan oleh Amyra tersebut telah mendapat lebih 21 ribu tanda suka sejak ia dimuatnaik ke Instagram.

Jom ikuti perkongsian di bawah ini :

( Kl1k butang KANAN > untuk menonton video seterusnya.. )

Di ruangan komen, rata-ratanya memuji kecantikan Amyra dan adik beradiknya itu. Antara komen-komen menarik adalah :

” Cantik-cantik semua adik Amyra, acuan memang elok ni. Rasanya mereka adik-beradik mewarisi kecantikan mama mereka.. “

” Woww cantiknya tiga beradik ni, hehe. Semua teruja dapat bilik Barbie. Yelah, kita dulu mana ada jumpa macam ni.. “

”  3 g0rgeous beautiful barbie’s princess. Macam best kan, hehe ada adik beradik nampk sebaya je umur.. “

Untuk makluman, beberapa hari lalu Amyra bersama keluarga telah meraikan hari lahir anak perempuannya, Ayra Aryssa yang telah menyambut ulang tahun kelahirannya yang ke- 2 tahun di sebuah hotel terkemuka di ibu negara dengan bilik yang bertemakan kartun barbie.

Memang cantik melihat Amyra, ditambah lagi dengan solekan Amyra juga membuatkan penampilan dirinya semakin menawan. Begitu juga adik beradiknya yang lain, memang cantik. Apa-apa pun, semoga Amyra terus berjaya dalam kerjaya dan bahagia bersama keluarga tersayang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Aamyra Rosli

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copright akan dikenakan..