” Seb4k tengok Tya pel0k ayahnya, mesti rindu sangat-sangat kan.. ” – Netizen

Video Perjalanan Tya Arifin Pulang Ke Palembang Bertemu Keluarganya Setelah 2 Tahun Tidak Berjumpa Buat Netizen Seb4k. Part Tya Pel0k Ayahnya Di Lapangan Terbang Tu Memang Touching Sangat !!

Siapa tidak mengenali menantu penyanyi tersohor Datuk Siti Nurhaliza iaitu Tya Arifin. Tya yang berasal dari negara Indonesia telah mendirikan rumahtangga bersama anak sulung Datuk Khalid iaitu Asyraf Khalid dan sekarang menetap di Malaysia.

Meninjau di akaun Instagram, Tya telah berkongsi satu video yang memaparkan perjalannya dapat pulang ke Indonesia setelah 2 tahun tidak pulang ke negeranya. Menerusi video itu, dilihat Tya tidak keseorangan, namun ditemani dua orang anaknya.

Selain berkongsi video, Tya juga turut berkongsi luahan rindu terhadap keluarga tercinta di Palembang. Jelas dalam video tersebut, ketika Tya bertemu bapanya di lapangan terbang, Tya begitu teruja dan terus memel0k bapanya yang sudah lama tidak bertemu.

Menerusi posting terbaru, Tya juga berkongsi video dia dan bersama keluarganya yang lain telah pergi membawa anak-anak mereka ke sebuah pusat permainan. Sehingga kini perkongsian oleh Tya telah mendapat puluhan ribu tanda suka sejak ia dimuatnaik ke Instagram.

Jom ikuti perkongsian di bawah ini :

( Klik butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Di ruangan komen, rata-ratanya meluahkan rasa seb4k mereka menonton video Tya dapat bertemu ayahnya. Antara komen-komen menarik adalah :

” Seb4k tengok Tya pel0k ayahnya, mesti rindu sangat-sangat kan. Happy holiday Tya, dapat berehat bersama keluarga yang dirindui.. “

” Touching nye. Brave Pn Tya, Semoga dipermudahkan segala urusan Pn.Tya, Arif & Ara . Semoga berbahagia bersama keluarga di kg.. “

” Klo lebih panjang vdeonya aku nang1s liatnya ini baru berair. Rasa rindu harunya sampe nyampe kesini kak.. “

” Ya Allah terharuu Tyaa. Pandainya hang Arif, Tok pin nak gendong dah ckp dulu Arif dah beratlaah, ove u all.. “

” Happy landing yuk Tya,, welcome Palembang city kesayangan kita semua. Sed1h tyok Tya, rindu yg teramat sgt.. “

” Alhamdulillah Semoga slmt semuanya. Seronok kan dapat berjmp kembali keluarga tersayang.. “

” Tya rindu ayah, ayah Tya pun nampak rindu sangat, tapi lelaki ni pandai cover, tak mcm kita perempuan, hehe lelaki hati kental skit.. “

Terharu tengok video Tya yang dapat berjumpa kembali ayahnya setelah dua tahun tidak berjumpa. Apa-apa pun, semoga segala urusan Tya dan anak-anak di Palembang sentiasa dipermudahkan. Selamat bercuit buat Tya sekeluarga.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Tya Arifin

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copright akan dikenakan..