” Wah slim dan kurusnya Abil, makin cun.. ” – Netizen

Penampilan Terkini Nabila Huda Di Set Penggambaran Buat Peminat Terkej0t. Wah Hasil Workout Menjadi Lah Abil, Kurus Betul !!

Pelakon dan pengacara Melodi, Nabila Huda atau mesra dipanggil Abil ini memang seorang yang happy go lucky. Dalam bidang lakonan, berilah apa sahaja watak kepadanya, pasti akan dibawakan dengan penuh penghayatan.

Meninjau entry terbaru di Instagram Nabila Huda, telah dikongsikan sekeping gambar yang memaparkan Abil ketika berada di set penggambaran Telaga Suriram. Melihat kepada fizikal Abil yang ketara nampak susut berat badannya ini membuatkan peminat teruja.

Abil seringkali berkongsi gambar dan video ketika membuat workout di gym dan nampaknya sudah berjaya mendapatkan berat ideal yang diinginkan. Selain menjaga makan, latihan dan senaman antara yang penting dalam proses penurunan berat badan.

Perubahan Abil ini memberikan inspirasi kepada peminat. Bolehlah Abil kongsikan tips untuk cepat turun berat badan. Tidak hanya peminat, malah rakan artis yang lain juga menegur badan Abil yang sudah semakin langsing ini.

Jom baca perkongsian di bawah :

Sejak ia dimuatnaik, perkongsian oleh Abil ini telahpun mendapat lebih 15 ribu likes daripada peminat. Antara komen-komen peminat :

” Weii kau makin kurus, solid dan shape. Wow wow watak baru ni makin menganc4m weii. All the best to Telaga Suriram. Go Maimom.. ” – Pablo Amirul

” Kurusnya, alamak ni yang wa rasa tercabar. Please tell me your weight loss secrets. Interesting la cik maimon ni.. “

” Abil kurus g1la, all the best Abil. Semangat tengok your effort. She kecil betul, nampaknya road to hamer menjadi ye sistur. Good job.. “

” Tadi baru tengok Melodi, tak kurus macam ni pun. Wow sudah kurus mu idola ku. Sungguhla terinspirasi. Betul Abil cakap badan cepat naik tapi tetap cepat kurus lagi lagi exercise.. “

” Uitt tiba tiba kurus, berapa lama diet ni. Baru sekejap nampak bulat hari tu. Ee apa rahsia kurus ni, nampak lain terus.. “

” Wah banyak kurus Abil, tak boleh jadi ni. kena ikut cara Abil la, baru nampak g0rgeous. Dah jadi macam zaman remaja pulak Abil ni.. “

” Wah slim kurusnya Abil, melidi terus badan. Makin cun lah, dah macam tengok Abil masa zaman remaja dahulu kala.. “

Semakin cantik Abil apabila sudah kurus, lagi nampak muda remaja. Apa-apa pun, selamat maju jaya Abil untuk projek Telaga Suriram dan semoga Abil sentiasa dalam lindungan Allah dan dijauhi daripada sebarang bahay4.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Nabila Huda

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..