” Tahniah dapat menantu, bagai pinang dibel4h dua, berseri-seri pengantin baru.. ” – Netizen

Pelakon Zulkifli Ismail Kongsi Gambar-Gambar Majlis Pernikahan Anak Perempuannya, Zulfati Izazi. Wah Dah Dapat Menantu, Sama Cantik Sama Padan. Tahniah !!

Sebelum ini pelakon senior, Zulkifli Ismail ada berkongsikan perihal kejayaan anak perempuannya, Zulfati Izazi yang berjaya mendapatkan PhD di Pusat Bahasa, Literasi dan Terjemahan Universiti Sains Malaysia dan membawa gelaran Dr.

Zulfati mendapat tawaran sebagai pengajar di Hankuk University of Foreign Studies. Setelah setahun tidak bertemu, Zulfati kembali ke Malaysia awal Januari yang lalu dan pada 29 Januari lepas telah melangsungkan pernikahannya.

Meninjau akaun Instagram Zulkifli, beberapa keping gambar sepanjang majlis ringkas di Masjid Negara dikongsikan. Hanya dihadiri keluarga terdekat, Zulkifli memaklumkan mereka merancang majlis ini hanya dalam tempoh 3 minggu.

Dalam keterbatasan waktu yang ada, Alhamdulillah majlis pernikahan puterinya ini berjalan dengan lancar. Zulkifli memohon maaf kerana tidak dapat membuat sebarang majlis lagi kerana Zulfati perlu kembali ke Korea pada 1 Februari.

Jom baca perkongsian di bawah :

(Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Khabar gembira ini telah mendapat perhatian daripada rakan artis dan peminat Zulkifli. Ucapan tahniah membanjiri posting tersebut dan antara komen-komen mereka :

” Alhamdulillah, tahniah dapat menantu. Saya doakan semoga pengantin baru berbahagia hingga ke jannah.. “

” Alhamdulillah semoga pasangan bahagia hingga ke jannah. Tahniah buat encik Zul dan isteri sekeluarga. Sama cantik sama padan.. “

” Tahniah cik Zul dan isteri mendapat menantu moga bahagia sampai ke syurga. dapat ahli keluarga baru, semakin meriah lah.. “

” Tahniah dapat menantu. moga anak dan suami hidup bahagia hingga ke Jannah. semoga cinta bersemi hingga abadi.. “

” Congrats paklong dan maklong atas pernikahan izazi.. diah on behalf of family doakan semoga izazi berbahagia sehingga ke syurga dgn pasangan pilihannya.. “

” Alhamdulillah.. semoga Allah merahmati pasangan mempelai ini.. so ucapan dari saya selamat pengantin baru anda till to Jannah.. aaamin yrb.. “

” Alhamdulillah aktor abg zul.. Dah dapat menantu..Semoga kedua dua pasangan kekal bahagia hingga ke jannah.. “

” Tahniah dapat menantu, bagai pinang dibel4h dua, berseri-seri pengantin baru. Semoga ikatan ini berkekalan sehingga ke jannah.. “

Yang wajib telahpun selesai dan ik4tan sah suami isteri terjalin. Tahniah buat Zulfati dan pasangan, semoga perkahwinan ini sentiasa dalam rahmat Allah dan berkekalan sehingga ke akh1r hayat hendaknya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Zulkifli Ismail

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..