” Eeii bamb4mnya, comel sangat baby Ayzeza ni.. ” – Netizen

Gambar Terkini Anak Perempuan Tunggal Aidil Zafuan, Ayzeza Zelyca Yang Kini Sudah Berusia Sebulan Raih Perhatian Warganet. Alahai Comelnya Princess Daddy Ni, Pipi Bulat !!

Beberapa minggu yang lalu, pemain bola sepak terkenal, Aidil Zafuan ada berkongsikan sekeping gambar bersama cahaya mata ketiganya bersama Zarema. Setelah mempunyai beberapa orang anak lelaki termasuk perkahwinannya yang terdahulu, akhirnya Aidil mendapat seorang anak perempuan.

Menamakan bayi ini sebagai Ayzeza Zelyca, bayi ini dilahirkan pada 27 Disember tahun lalu. Namanya yang unik mendapat perhatian ramai pada ketika itu. Meninjau entry terbaru di akaun Instagram Zarema Zainal, telah dikongsikan beberapa keping gambar terkini Ayzeza.

Genap usianya sebulan, Zarema memperkenalkan wajah penuh puteri ini untuk tatapan peminat. Dengan kapsyen pendek memberitahu usia Ayzeza dan ucapan salam, kecomelan wajah Ayzeza membuatkan peminat ger4m melihatnya.

Nampak lena sekali Ayzeza tidur ditemani anak patungnya. Turut diletakkan di tepi Ayzeza sekeping kertas yang tertulis ‘ I’m one month old ‘. Untuk rekod, dua orang lagi anak Zarema dan Aidil bernama Ayden Zeeyad dan Ayres Zachary.

Jom baca perkongsian di bawah :

Rata-rata peminat memuji wajah cute Ayzeza dan antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan untuk pembaca :

” Waalaikumusalam sayang, so pretty baby. Cutenya baby Kak Emma. Hope to see you real soon princess.. “

” Masya Allah cantiknya dia, beautiful baby girl. Sayang Ayzeza, semoga menjadi anak solehah dan disayangi selalu.. “

” Alolo comelnya baby Z, ni la baby yang mengidam makan tempoyak daun tu. Ger4m tengok pipi tu, tunggu nk g1g1t dia.. “

” Comelnya baby, tahniah kak Ema dan Abang Aidil. She is super cute, semoga menjadi anak solehah dan membesar dengan sihat.. “

” Ala wanginya bau baby, semoga jadi anak yang solehah sayang. Nama sedap, tuanpun comel sangat.. “

” Akh1rnya ada geng teman mommy di dapur. Eeii b4mb4mnya, comel sangat baby Ayzeza ni. Beautiful baby girl.. “

” Aww hi baby girl, so cute lah baby. Macam muka mommy la Ayzeza. Comel semua anak anak kak Ema ni.. “

Antara gambar-gambar lain yang turut dikongsikan :

Semakin meriahlah rumah Zarema dan Aidil dengan kelahiran Ayzeza, satu-satunya anak perempuan yang pasangan ini ada setakat sekarang. Semoga Ayzeza menjadi anak yang solehah dan penyejuk hati kedua ibu bapa.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Zaremazainal, IG Aidil Zafuan

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..