” Menyempat je Jep ni membahan, nasib Shuib pandai cover. Haha.. ” – Netizen

Jadi Juri Final Mencari Sepahtu Yang Hilang, Gelagat Shuib Sepahtu Bersama Jep Sepahtu Buat Peminat Terhibur. Amboi Jep, Sempat Lagi Tu ‘I Want, I Want You’. Reaksi Shuib Pun Lawak, Haha !!

Sudah lama Shuib tidak sepentas dengan sahabatnya, Jep Sepahtu dan final rancangan realiti ‘ Mencari Sepahtu Yang Hilang ‘ menemukan mereka kembali. Riuh dan penuh dengan usik mengusik, itu yang dapat dilihat oleh peminat apabila sahabat ini bertemu.

Meninjau akaun Instagram Shuib Sepahtu, telah dikongsikan sedutan video ketika Shuib memberikan komen untuk salah sebuah kumpulan yang bertanding. Ayat Shuib menyebut ianya sebagai pertandingan sahaja sudah membuatkan penonton tergelak.

Tulis Shuib di kapsyennya berbunyi ‘ apabila sudah lama tidak keluar TV, ayat yang keluar dari mulutnya juga mengelirukan diri sendiri ‘. Perkataan sepatutnya ‘menakjubkan’ disebut Shuib sebagai ‘menajubkan’, memang spontan betullah Shuib punya lawak.

Suasana lagi bertambah riuh apabila Jep mencelah dan menyakat Shuib dengan menyebut lirk lagu Datuk Seri Vida, ‘ I Want, I Want You ‘. Alahai Jep, kalau tak menyakat si Shuib memang tak sah. Gelak besar dua sahabat ni, tengah live pun boleh buat perang4i.

Jom tonton video di bawah :

Posting oleh Shuib ini telahpun mendapat hampir 97 ribu tanda suka daripada peminat. Ramai juga yang menyedari, Jep kelihatan begitu ceria apabila Shuib ada bersama. Antara komen-komen peminat :

” Haha adoii lawak.. dalam hati, betul ke apa aku cakap ni ek haha. Terhibur tengok, Jep bertambah ceria bila ada shuib. makin banyak pvnchline bila depa berdua sekali haha.. “

” Tak sah tak kena bahan Shuib dengan Jep haha. Tiba tiba I want i want you ye Jep haha. Tak kering gusi tengok Jep dengan Shuib ni.. “

” Terhibur dengar Shuib melal0t cakap haha. Kena bahan lagik Ib, Jep memang nampak bertambah ceria bila ada Shuib.. “

” Haha Jep kalau bahan Shuib tak pernah tak lawak. Menyempat je Jep ni, nasib Shuib pandai cover haha.. “

” Haha Shuib tersas0l, lucunya itu masih ada. Pvnchline betul i want i want you tu haha. Jep memang cari ruang je bahan Shuib ni haha.. “

” Suka tengok depan dua ni, masing masing kuat menyak4t. Sempat lagi Jep ni membahan Shuib, tak kering gusi tengok.. “

” Jep happy bila ada sahabat dia dekat sebelah, dan dan menyakat Shuib. Lawak lah i want you, auto spontan ye Jep haha.. “

Jep memang suka membahan Shuib sejak dahulu lagi, gurau senda sahabat sejati yang membuatkan peminat tak kering gusi ketawa dengan pvnchline mereka. Apa pun, semoga Shuib akan kembali bersama Sepahtu dan menghiburkan peminat seperti dahulu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Shuib Sepahtu, IG Sepahturious

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..