” So sweet, tapi adik dah ger4m dengan kakak tu.. ” – Netizen

Video Siti Aafiyah Mengus1k Adiknya, Muhammad Afwa Buat Ramai Terhibur. Amboi Seronok Kakak Menyak4t Adik Yer. Part Adik Ger4m Kat Kakak Tu Comel Sangat !!

Meninjau ke akaun Instagram Muhammad Afwa, p0sting terbaru yang dikongsikan membuatkan ramai terhibur. Video yang berdurasi beberapa saat ini memaparkan Siti Aafiyah sedang mengus1k adiknya, Muhammad Afwa.

Kedua adik-beradik ini sedang baring di atas sebuah kerusi sambil Aafiyah mengus1k adiknya dengan mengej0tkan adiknya kononnya akan jat0h. Gelagat mereka turut diperhatikan oleh ibu mereka iaitu Dato’ Seri Siti Nurhaliza yang turut merakam video.

Afwa dilihat tersengih-sengih apabila kakaknya mengus1k namun dapat dilihat adik juga sudah mula pandai membalas us1kan si kakak. Afwa kemudian ingin menarik rambut Aafiyah namun ditep1s oleh kakaknya itu.

Perkongsian ini telah mendapat lebih 2 ribu tanda suka buat masa ini sejak ia dimuatnaik. Ia turut dikongsikan di Instastory Dato Seri Siti juga. Tak sabar untuk menunggu Afwa membesar dan mengus1k si kakak pula.

Jom tonton video di bawah :

Gelagat Aafiyah dan Afwa ini membuatkan ramai ger4m. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Comey kakak ckp… alamak nk jat0h dh, comelnya dua adik beradik ni.. Bsr dh sibujang ni.. Happy befday ibu afiya dan afwa.. “

” Come nyooo dua beradik ni… MasyaAllah comel2 rezeki sepasang.. dah besar ya anak ibu. afwa pandai bergurau ya.. “

” MasyaAllah Tabarakallah.. comelnya dedua.. Afwa pun las4kkk. tunggulah adik besar sikit.. mesti kalah kakak.. “

” Adik tengah ger4m kalou boleh nak puk0l balik kakak sak4t.. Tu nampak adik nak tar1k rambut kakak.. “

” Cantiknya kakak Aafiyah.. Sayang Aafiyah dan Afwa moga jadi soleh solehah buat kedua orang tua.. “

” Aslkum kesygan tok ma juga kesygan rakyat malaysia terbaik lh awak berdua.. So sweet tp Adik dh ger4m gn kkak tu.. “

” Aafiyah dah makin cantik. Comel Afwa .. Adik byk simpan dlm tu.. dh ger4m sgt kt kakak yg selalu sakat adik.. hihi.. “

Comel sangat gelagat dua adik-beradik ini. Nampaknya Afwa pun dah pandai untuk bermain dengan kakaknya. Semoga Siti Aafiyah dan Muhammad Afwa membesar menjadi anak yang baik serta soleh dan solehah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Inaijari, Muhammad Afwa

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..