” Happy Birthday Tya, wow cantiknya rumah.. ” – Netizen

Kongsi Ucapan Syukur Sempena Hari Lahirnya, Posting Isteri Pelakon Shukri Yahaya, Tya Adnan Cur1 Perhatian Ramai. Wahh, Special Betul Hadiah Birthday Tya Tahun Ni, Masuk Rumah Baru !!

Terbaru, meninjau di akaun Instagram milik isteri pelakon Shukri Yahaya, Tya Adnan telah berkongsi beberapa gambar sempena ulang tahun kelahirannya. Selain itu, menerusi kapsyen, Tya turut meluahkan rasa syukur di usianya 30 tahun.

Perkongsian gambar-gambar Tya tersebut telah mencur1 perhatian netizen. Hal ini kerana Tya telah berkongsi sedikit pemandangan dan sekitar rumah barunya. Namun masih kelihatan rumah baru tersebut dalam proses ubah suai lagi.

Sebelum ini, Tya pernah berkongsi suasana ketika malam di kawasan perumahan barunya. Ramai yang menyatakan bahawa rumah baru Tya dan Shukri itu kelihatan cantik dan kawasannya juga sangat menarik.

Hingga kini, perkongsian oleh Tya baru beberapa jam lalu telah mendapat lebih 31 ribu tanda suka dan ratusan komen daripada netizen. Wahh special betul hadiah tahun baru dan hari lahir Tya pada kali ini.

Ikuti perkongsian tersebut di bawah ini :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar dan menonton video seterusnya.. )

Pemandangan ketika malam

Di ruangan komen, ramai yang telah memberikan kata ucapan selamat hari lahir kepada Tya dan memuji rumah baru Tya kelihatan cantik. Antara komen-komen menarik adalah :

” Happy Birthday Tya, moga success dunia akhir4t bahagia til jannah. Wow cantiknya rumah. Eco Majestic Semenyih ke ni.. “

” Wahh hadiah dapat masuk rumah baru. Tahniah Tya dan Shuk. Selamat hari lahir, smoga Tya terus jadi isteri yang solehah buat Shuk.. “

” Rumah Tya dekat Eco Forest ke, cantik lah. Btw Happiest birthday and many more happy returns of the day.. “

” Happy birthday Tyaadnan, moga sentiasa dlm lindungan Allah SWT. Yeayy nanti share deco rumah baru tau, mesti cantik deco nnti.. “

” Alhamdulilah cantiknya rumah, Selamat tahun baru kaktyaaaaa, happy birthday jg, semoga terus dimurahkan rezeki.. “

” Happy Birthday Tya,semoga dberikan kesihatan yg sht dan di dlm lindungan Allah selalu. Btw rumah baru Tya nmpk cantik lah.. “

” Wah rasa tahu rumah Tya ni, memang kawasan sangat cantik, kalau riadah petang2 dgn anak2 pun best.. “

Cantik rumah baru Tya, tahniah Tya. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak turut mengucapkan selamat hari lahir buat isteri Shukri Yahaya, semoga Tya sentiasa diberikan kesihatan yang baik selalu dan bahagia bersama keluarga tersayang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Tya Adnan

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copright akan dikenakan..