” Eh eh, mata dia. Apa ged1k sangat ni baby.. ” – Netizen

Video Anak Emma Maembong, Shariq Gabriel Main Mata Ketika Sedang Makan Buat Ramai Ca1r. Alahai, Nak Ng0rat Awek Ke Shariq. Suara Pun Manja Sangat !!

Shariq Gabriel merupakan cahaya mata pelakon, Emma Membong dan suaminya, Muhammad Shazli Azhar. Anak pasangan ini sememangnya sering menjadi perhatian di media sosial kerana wajahnya yang comel.

Meninjau ke akaun Instagram, video terbaru Shariq yang dikongsikan telah membuatkan ramai ger4m dan ca1r melihatnya. Video yang berdurasi selama 2 minit 20 saat ini memaparkan gelagat Shariq ketika sedang makan.

Shariq dilihat sedang bermain mata dengan mengelip-ngelipkan matanya beberapa kali sambil tersenyum. Apabila ditegur oleh Emma makin Shariq bermain dengan matanya. Alahai, bukan main lagi yer Shariq, nak ng0rat awek ke tu.

Selain itu, Shariq juga sudah pandai berkata-kata dengan suaranya yang agak manja. Perkongsian ini telah mendapat lebih daripada 8 ribu tanda suka buat masa ini walaupun tanpa sebarang kapsyen dikongsikan.

Jom tonton video di bawah :

Ramai yang ger4m melihat gelagat Shariq yang bermain mata. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen ;

” Eh eh eh mata diaaaa,, apa ged1k sangat niiii baby.. comel sungguh.. Ger4mmmm jela tengok baby favourite ni.. “

” Handsome macam gabriel tak payah try hard main mata kat awek. Nanti awek yang try h4rd kat gabriel.. “

” Mashaallah. Ger4mnya, Pandai main mata Shariq Gabriel ni. nnti besar ni confirm soft spoken aww comell.. “

” Awww..so adorable la semb0i ni .. eiii, mata dia tu seks1 la… Ger4m pula dekat dia comel sangat-sangat dan handsome.. “

” Pandai dah diaa.. sbiji mcm mcm ank sy suka buat mata cute mcm tu.. seks1 sngat.. kami cairla.. Bakal jadi cha eun woo malaysia.. “

” Comey nye anak mat saleh ni.. Comei la baju Pikachu dia.. So Handsome lah u.. ee melting.. alwayz lov u all.. “

” Halahhhh halahhh halahhh..napa Comey sangat tuuu.. Cara bercakap pun manjaaa.. i rasa jodoh i kecik lagi la .. “

Amboi, seks1 sangat mata Shariq tu. Muka comel dan handsome macam Shariq ni buat apa pun ramai yang ger4m kan. Semoga Shariq Gabriel membesar dengan sihat dan menjadi anak yang soleh serta berjaya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Shariq Gabriel, Emma Maembong

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan