” Comel semuanya, kita yang tengok pun seronok.. ” – Netizen

Video Datin Seri Zizie Izette Dapat Kej0tan Hadiah Hari Lahir Daripada Anak-Anak Yang Sungguh Menghiburkan. Alahai Bereb0t Semua Nak Tunjuk Hadiah Masing-Masing. Sweet Sangat !!

Hasil tinjauan kami di akaun Instagram Datin Seri Zizie Izette, telah dikongsikan beberapa buah video yang memaparkan gelagat anak-anaknya membuat kej0tan sempena hari ulangtahun kelahiran Datin Zizie.

C0ret Datin Zizie, ini adalah hadiah pertama yang anak-anak belikan untuknya. Semuanya muka kegembiraan apabila dapat memberikan hadiah buat mama tersayang. Pada hakikatnya, kej0tan ini dirancang oleh Datin Zizie dan pembantu-pembantunya.

Menyuruh pembantu membawa anak-anak ke mall untuk membeli hadiah, Datin Zizie hanya ingin anak-anaknya belajar dan merasai keseronokan apabila dapat memberi kepada orang lain. Pandai Datin Zizie berlakon terkej0t dan happy ye.

Melihat kegembiraan anak-anak, hati ibu mana yang tidak teruja. Semua bereb0t untuk menunjukkan hadiah pilihan masing-masing. Ada yang memberikan coklat dan ada juga yang memberikan jambangan bunga.

Jom tonton video di bawah :

(Kl1k butang KANAN > untuk menonton video seterusnya.. )

Gelagat comel ke semua anak-anak Datin Zizie ini membuatkan peminat ikut terhibur. Antara komen-komen peminat :

” Comelnya dia orang semua ni babe. Semua mommy mommy, bereb0t nak bagi hadiah. Alahai melt1ng tengok.. “

” Bijak mommy hehe. So sweet semuanya, bestnya anak-anak raikan macam ni. Happy birthday Datin Seri Zizie.. “

” Comel semuanya, t0uching sungguh. So sweet bud4k kecik kecik ni. Happy birthday Datin Zizie, semoga berbahagia selalu.. “

” Seronok pula tengok anak ramai ramai macam ni. Nanti dah besar mesti meriah dengan anak cucu menantu pulak hehe.. “

” So sweet la you all, untie suka tengok. Muka anak anak bangga dapat buat surpr1se untuk mommy. Comelnya semua.. “

” Aww masya Allah the sweetest lah. Look at their smiles, you are so blessed. Happy birthday mommy xoxo.. “

” Kita yang tengok pun seronok, bahagianya bila dikelilingi anak yang ramai. Meriah, cantik dan comel semuanya.. “

Sendiri planning pun tak apa lah, janji anak-anak semua gembira dan merasakan kej0tan mereka berjaya. Kami di Berita Kopak ingin mengucapkan selamat ulangtahun kelahiran buat Datin Seri Zizie dan semoga dikurniakan kebahagiaan bersama anak-anak tersayang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Zizie Izzette

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..