” Kec0h dia, tak sabar nak tunjuk fashion style dia kat Dada.. ” – Netizen

Video Gelagat Nur Fatima Aisya Yang Begitu Teruja Untuk Menunjukkan Fesyen Dan Gayanya Kepada Bapanya, Fattah Amin Buat Ramai Terhibur. Alahai Comel Sangat Panggil ‘Dada’ Tu, Gaya Tu Dah Macam Mommy Sangat !!

Meninjau ke akaun Instagram fattzuralovelife, p0sting terbaru yang dimuatnaik telah menarik perhatian ramai peminat terutamanya para pengikut akaun tersebut. Video Fatima sememangnya sentiasa dinantikan.

Video yang berdurasi beberapa saat itu memaparkan Fatima yang sangat bergaya dengan memakai kaca mata hitam dan juga memegang sebuah beg tangan. Fatima dilihat berjalan dengan sangat laju sambil memanggil ‘ Dada ‘.

Dada merupakan panggilan bapa Fatima iaitu Fattah Amin. Fatima mencari bapanya untuk menunjukkan gaya pemakaiannya yang sangat cantik dan bergaya. Dapat juga didengari suara ibu Fatima iaitu Fazura di sebalik video tersebut.

Gelagat Fatima ini membuatkan ramai yang terhibur. Ada yang menyatakan Fatima bakal menjadi model seperti ibunya. Perkongsian ini telah mendapat lebih daripada 12 ribu tanda suka buat masa ini sejak ia dimuatnaik.

Jom tonton video di bawah :

Ramai yang ger4m melihat gelagat Fatima yang terkedek-kedek mencari bapanya. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Kecomelan apakah ini Fatima.. Mini Fazura… stylish lady in the making.. nak tgok dada punya reaction pls.. “

” Fatimaaaaaaa why you so cute.. Fashionista like mommy.. kechil2 sudah hdk jadi top model .. anak bapak sangat.. “

” Amboiii budak comey ni dgn bag.. bersama cermin Mata.. Dada.. Dada.. Fatima.. Wah Fatima wah Bergaya sakan.. “

” Omo omo omo.. haha cutenyer.. Diva wannabe ehhhh… ewahhhhh.  so cute sangattt , kec0h dia tk sabar nk tunjuk fashion style dia kt Dada.. “

” Alamak perut MasyaAllah Fatima so pretty and cuteeee.. Kemain laju jalan nk bgtau dada tau.. Comel sangat sangat.. “

” Subhanallah geram sungguh Ler dengan si comel Fatima ni nak g mana tew? Bukan main ek melaram dgn spec hitam dia tew Alhamdulillah Fatima sihat ye sayang.. “

” Ad0iii mana dada ni… kemain meng4h dh jln cri dada semata2 nk tunjuk ni.. Follow mummy ni. Fashion Icon.. “

Amboi Fatima, kecil-kecil dah pandai nak bergaya. Nampak begitu seronok Fatima apabila dirinya dihiaskan dan dipakaikan cantik-cantik. Semoga Nur Fatima Aisya membesar dengan sihat dan menjadi anak yang solehah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fattzuralovelife, Fazura

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan