” Confident jer Maryam sebut ‘tiki taka’, haha.. ” – Netizen

Video Maryam You Narae Mengajak Suaminya, Ryzal Ibrahim Bermain Teka Teki Buat Peminat Terhibur. Bukan Main Confident Lagi Maryam Sebut ‘Tiki Taka’ Tu, Haha !!

Bagi yang mengikuti perkembangan selebriti media sosial iaitu Maryam You Narae dan suaminya, Ryzal Ibrahim pasti tahu mereka adalah pasangan yang sering menghiburkan peminat mereka. Ada sahaja video mereka yang mencuit hati.

Meninjau di akaun Instagram Maryam, telah berkongsi sebuah video dia bersama dengan Ryzal. Menerusi video itu, Maryam telah mengajak Ryzal untuk bermain teka teki. Maryam telah meminta Ryzal memberikan satu soalan teka teki kepada dirinya.

Namun yang mencu1t hati adalah ketika mendengar Maryam yang begitu yakin menyebut perkataan ‘ tiki taka’. Niatnya ingin menyebut ‘teka teki’ tetapi beberapa kali menyebutnya dengan sebutan yang s4lah hinggakan Ryzal terhibur melihat gaya Maryam yang cuba untuk menyebut dengan betul perkataan tersebut.

Setelah itu, Ryzal telah memberikan satu soalan teka teki kepada Maryam. Namun begitu, Maryam tidak berjaya menjawab teka teki yang diberikan oleh Ryzal. Hingga kini video Maryam tersebut telah ditonton lebih 127 ribu tontonan sejak ia dimuatnaik ke Instagram.

Ikuti perkongsian video di bawah ini :

Di ruangan komen, ramai yang terhibur melihat pasangan ini saling menyak4t antara satu sama lain. Antara komen-komen netizen adalah :

 ” Kelakar tengok Maryam confident jer sebut ‘tiki taka’, haha. Mesti Maryam pun tak sangk jawapan Ryzal tu, aku pun baru terpkir pas Ryzal bagi tahu.. “

” Weh tak dan apa2 dah lawak dah, ad0i Maryam ni kan, tak dak lagi lah kalau dia tak buat lawak, hahahaha.. “

” Also orang Terengganu “eh, natang ni’ hhehehe. So funny lah Maryam ni, Ryzal pula bijak bagi teka teki macam tu.. “

” Kadang, saya terkejut dan sangat kagum dengan Maryam punya bahasa Melayu. Maryam is the best walaupun boleh dikatakan semua video dia kelakar.. “

” Ad0i kelakor Maryam ni teka teki dah mcm bunyi kuih tako haha. Comel tengok Ryzal tegur Maryam, dalam kelakar sweet pasangan ni.. “

” Lawak Maryam. Semangat betul suruh Ryzal bagi teka teki dekat dia. Last-last tak boleh jawab pun, hehehe.. “

” Yg last tu ‘gapo dio’ hahaha terus kecek kelate minah Korea ni. Makin beseri tengok Maryam pas jadi mummy ni.. “

Alahai kasihan Maryam yer, tak boleh jawab teka teki Ryzal. Takpe cuba lagi yer Maryam lepas ni. Apa-apa pun, semoga Maryam dan Ryzal terus bahagia bersama dan berjaya dalam bidang yang diceburi mereka.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Maryam Younarae

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copright akan dikenakan..