” Penuh maksud tu tahun depan haha. Siaplah datin Almy.. ” – Netizen

Datin Almy Nadia Kongsi Gelagat Nak4l Dato’ Fizz Yang Ingin Pulang Setelah Kelahiran Bayi Mereka. Ada Hint Lagi Hujung Ayat Tu, Sabar Yer Datin !!

Semalam pelakon Dato’ Fizz Fairuz ada berkongsikan berita mengenai kelahiran cahayamata keempatnya. Tidak menyebut jantina bayi tersebut namun ayat Dato’ Fizz mengatakan keputusan sekarang 4-0 sudah difahami oleh peminat.

Empat cahayamata dan kesemuanya perempuan, Dato’ Fizz tetap mengucapkan kesyukuran ke hadrat Ilahi atas rezeki ini. Masih lagi berkisar suasana di wad hospital, Datin Almy pula berkongsikan satu video baru di Instagramnya.

Tulis Datin Almy, suaminya ini sudah mula membuat perang4i lawaknya. Katanya kal4h main bola dan keputusannya 4-0 sambil menarik beg trolley nya dan mengangkut bantal dan selimut yang dibawanya ketika menemani Datin Almy.

Datin Almy hanya ketawa mendengar ayat Dato’ Fizz ini. Harapan untuk mendapatkan zuriat lelaki pastinya belum terkub0r lagi. Masih muda Dato’ Fizz dan Datin Almy dan andai ditakdirkan Allah, Insha Allah impian itu boleh jadi kenyataan.

Jom tonton video di bawah :

Gelagat oleh Dato’ Fizz ini membuatkan peminat turut sama tertawa. Lawaknya tu ada-ada sahaja dan antara komen-komen peminat :

” Haha kal4h, Alhamdulillah dapat ahli baru. Tahniah buat Dato’ dan Datin, Take care dan stay safe selalu.. “

” Lawaklah 4-0 haha, check out dah. Kal4h jua akhirnya haha. Tak apa tunggu 2 3 tahun lagi hehe. Pasti jaya keputusan 4-1.. “

” Kal4h 4-0, tak sah kalau tidak lawak Dato’ Fizz ni. Kes1an kal4h lagi, Datin j4ngan gelak satgu terberetas haha.. “

” Kal4h 4-0 haha, tak apa tahun depan kena score ok. Lawaklah, next year cuba lagi katanya Dato’ Fizz. Tandanya Datin kena beran4k lagi la ni hahah.. “

” Penuh maksud tu tahun depan haha. Siaplah datin Almy, hint tu haha. Semoga ke 5 nanti bakal dapat b0boi pulak.. “

” Tahun depan main lagi katanya, tu dia haha. Kena berapa, 4-0 tu terus tergelak kita dengar. Ada ada je eh, saje nak suruh wife dia happy.. “

” Aii tahun depan pulak dengar Dato’ Fizz sebut tu haha. Insya Allah tahun depan 4-1, lawakla dia punya frvst tu haha. Awal lagi ni nak mengalah.. “

” Kelakar dato’ pun, tahun depan pulak katanya tu. Tahun depan baby boy yer Dato’. Apa pun tahniah Almy dan Fizz.. “

Ada sahaja benda yang jadi bahan lawak Dato’ Fizz ni. 4-0 pun tak apalah Dato’ Fizz sebab anak-anaknya comel-comel semua. Apa pun, selamat berp4ntang buat Datin Almy dan semoga cepat semb0h seperti sediakala.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Almynadia

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..