” Video ni sangat mahal dan berharga untuk Uwais.. ” – Netizen

Video Thr0wback Sambutan Ulangtahun Kelahiran Uwais Al-Qarni Buat Peminat Seb4k. Ucapan Daripada Arw4h Siti Sarah Tu Paling Bermakna. Doa Terakh1r Daripada Seorang Ibu !!

Hari ini genaplah usia anak sulung Shuib Sepahtu, Uwais Al-Qarni yang ke 10 tahun. Pastinya ulangtahun Uwais tahun ini berbeza daripada tahun-tahun terdahulu setelah ketiadaan Siti Sarah. Sekelip mata segalanya berubah dalam kehidupan Shuib sekeluarga.

Meninjau akaun Instagram Siti Sarah Raissuddin, telah dikongsikan video thr0wback ketika mereka sekeluarga menyambut ulangtahun kelahiran Uwais pada tahun lalu. Penuh dengan harapan, ucapan dan doa Sarah untuk Uwais dipertontonkan pada awal video.

Uwais cinta hati pertama ibu dan daddy, harapan agar Uwais menjadi anak yang soleh dan sentiasa menyenangi orang ramai, itu antara bait yang ditulis dalam kapsyen ini. Melihat pada video yang dipaparkan, meriah dan gembiranya wajah Uwais diraikan oleh ibu dan daddy tersayang.

Kegembiraan yang tentunya Uwais sendiri tidak menyangka, itu adalah kali terakh1r untuk meraikannya bersama ibu tersayang. Kenangan yang akan selamanya tersemat dalam hati Uwais dan seluruh keluarga.

Jom tonton video di bawah :

Shuib turut berkongsikan ucapannya untuk Uwais berserta gambar-gambar sambutan hari istimewa Uwais ini. Turut diselitkan sama gambar bersama Sarah pada tahun lalu dalam posting ini. Kapsyen yang terluah segala harapan Shuib untuk anak sulungnya ini turut mendapat perhatian ramai.

Jom baca perkongsian di bawah :

(Klik butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya)

Perkongsian ini telahpun mencur1 perhatian peminat dan rata-ratanya tersentuh dengan ucapan Sarah dalam video ini. Antara komen-komen peminat :

” Terasa macam arw4h ada, terasa macam arw4h sendiri yang post posting ni. Happy birthday Uwais.. “

” Video ni sgt mahal dan berhrga utk uwais. kenangan kerinduan yg tk terhingga utk arw4h ibunya. selamat hr jdi uwais. semoga ank menjadi kebanggaan ibu dan ayah uwais.. “

” Sed1hnya dengar ucapan dari seorang ibu yang mendoakan baik-baik untuk anaknya. happy birthday uwais.. “

” Doa atok dan daddy ( juga mama ) ada lah doa Yang berguna. Semuga uwaiiss terus suskses dan jadi orang Yang Baik.. “

” Seb4knya tengok video ni, ucapan ibu dan doa seorang ibu dah tiada. Sentiasa doakan ibu ye Uwais. Semoga jadi anak yang soleh. Happy birthday Uwais.. “

” Happy birthday Uwais. Ucapan ibu adalah ucapan yang paling ikhlas untuk anaknya. Rasanya macam kak Sarah masih ada. Happy birthday Uwais.. “

” Happy birthday Uwais. Semoga apa yang ibu dan daddy inginkan Allah makbulkan. Seb4k pulak, video throwback yang penuh bermakna.. “

Biar apa pun yang mendatang, Uwais masih ada daddy yang sentiasa berada di sisi dan menyokong Uwais. Selamat ulangtahun Uwais sayang, semoga ulangtahun ini segala impian Uwais akan didengari dan dimakbulkan oleh Allah, aaminn.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Siti Sarah Raissuddin, IG Shuib Sepahtu

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..