” Babe, dua dah anak hangpa.. ” – Faezah Elai

Gambar Terbaru Ana Dahlia Bersama Anak-Anaknya Cur1 Perhatian Ramai. Comel-Comel Anak-Anak Ana, Ana Pun Semakin Cantik Dan Berseri-Seri Sekarang !!

Pasti ramai yang masih mengingati pelakon Ana Dahlia yang juga merupakan bek4s isteri kepada anak Datuk Chef Wan iaitu Muhammad Nazri (Chef Riz ). Selepas berp1sah, mereka telah membawa haluan masing-masing dan kini Ana telah pun mendirikan rumah tangga kembali.

Sudah lama Ana tidak munculkan diri di kaca televisyen, dahulunya Ana tidak berhijab namun setelah mendirikan rumah tangga buat kali ketiga ini penampilan dirinya berubah serta merta. Malah, baru-baru ini Ana telah kembali tampil menerusi telemovie ‘Kabut Semalam’ .

Terbaru, telah kami meninjau ke akaun Instagram, Ana ada berkongsi beberapa gambar terbarunya. Kelihatan Ana telah mempunyai dua orang cahaya mata hasil perkahwinanya kali ini iaitu seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki.

Selain itu penampilan Ana juga turut mencur1 perhatian ramai. Tampil anggun dan wajahnya semakin berseri-seri buat ramai yang memuji. Jelas terlihat kehidupan baru Ana kali ni begitu bahagia di samping suami dan anak-anaknya.

Ikuti perkongsian tersebut di bawah ini :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Di ruangan komen, rata-rata memberikan kata pujian apabila melihat penampilan Ana sekarang, malah ada yang tidak menyangka bahawa Ana sudah pun memiliki dua orang cahaya mata. Antara komen menarik adalah :

” Babe, dua dah anak hangpa.. ” – Faezah Elai

” Cantiknya Ana sekarang, sejuk mata memandang tengok Ana. Ada ada dua orang anak yer, comel-comel pula tu .. “

” Cepatnya Dian dan Danish besaq, comel sungguh. Ana pun makin berseri-seri, wajah tu suka betul tengok, nampak tenang.. “

” Woww cantiknya, lama betul tak tengok Ana. Semakin bahagia kan dengan kehadiran dua orang cahaya matanya. Semoga Ana terus bahagia.. “

” Alolo comey2 anaknya macam maknya. Sejak2 dah bertudung ni, aura dia lain lah, cantik berseri-seri, alhamdulillah syukur tengok Ana bahagia.. “

” Nampak cantik lah akak sekarang. Rindu tengok lakonan akak di televisyen, hehe. Muka tu terus berubah auto cantik lain maciam bertudung.. “

” Babe, semoga cinta kasih dan kebahagiaan u n husband berkekalan selamanya bersama-sama anak korang, tumpang happy tengok u.. “

Cantik betul Ana sekarang, memang berseri-seri wajahnya, patut lah ramaI yang memuji. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak berharap semoga Ana terus bahagia bersama keluarga tercinta dan berjaya dalam bidang yang diceburinya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Ana Dahlia

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copright akan dikenakan..