” Tenang saya tengok mereka berdua, tahniah Datuk Nora.. ” – Netizen

Datuk Nora Ariffin Sahkan Dirinya Selamat Bergelar Isteri Kepada Sahabat Baik Arw4h Suaminya, Johan Nawawi. Alhamdulillah, Tenang Wajah Suami Dan Bukan Calang Calang Orangnya. Selamat Berbahagia !!

Menerusi hantaran di Instagram Datuk Nora kira-kira 14 jam yang lalu, figura yang terkenal dengan lagu Di Persimpangan Dilema ini mengesahkan tentang statusnya yang sudahpun kembali bergelar isteri setelah 4 tahun pemerg1an arw4h Johan Nawawi.

Insan yang berjaya menawan hati Datuk Nora ini adalah Rushdi Ramli dan merupakan sahabat baik arw4h Johan sejak masih kecil lagi. Memohon kemaafan kepada semua kerana memang dari awal lagi Datuk Nora tidak mahu menghebahkan tentang pernikahannya ini.

Memegang kepada prinsip perkahwinan adalah ibadah, Datuk Nora hanya melakukan perkara yang wajib dan mengikut hukum sahaja kali ini. Terlalu peribadi untuk dikongsikan dan Datuk Nora sesekali tidak mahu mencari publisiti.

Berkongsikan gambar sebiji kek perkahwinan berwarna putih, di atasnya tertera perkataan ‘ ‘ Baraakallahufiikum R & N ‘ berbentuk kubah masjid yang sangat indah buatannya. Alhamdulillah Allah temukan Datuk Nora dengan jodoh yang terbaik untuk dirinya.

Jom baca perkongsian di bawah :

Rakan artis, pengacara terkenal Ahmad Fedtri Yahya turut berkongsikan gambar daripada keratan berita oleh Berita Harian tentang pernikahan Nora ini.

Jom baca perkongsian di bawah :

Perkongsian ini telahpun mendapat banyak ucapan tahniah daripada peminat. Antara komen-komen mereka yang dapat kami kongsikan :

” Alhamdulillah tahniah dan barakallahulakuma Datuk Nora. I’m so happy for you. Semoga kekal bahagia till jannah. Aaminn.. “

” Bismillah MasyaAllah ramai amat bahagia melihat Nora bahagia sekeluarga amin. InsyaAllah partner in taqwa menuju Allah dan syurga Firdaus.. “

” Alhamdulillah sesungguhnya segala puji bg Allah. Tahniah adinda ku syg.. Semoga kekal bahagia hingga ke nafas yg terakhir Aamin2 Allahuma Aamin.. “

” Alhamdulillah tahniah kakakkuuuu Datuk nora ariffin. Semoga diberkati dengan kasih sayang dan kebahagiaan hingga ke jannah insyaAllah.. “

” Lailahaillallah Allahuakbar Alhamdulillah. MasyaAllah tenang saya tengok mereka berdua Semoga berbahagia dunia akh1rat.. “

” Alhamdulillah tahniah Nora Dan Dr.Rushdi Ramli. selamat pengantin baru,, semoga bahagia hingga jannah.. “

” Cinta tak mengenal usia, alhamdulillah tahniah Datuk Nora dan suami. Sesungguh percaturan Allah itu indah dan Dia Maha Mengetahui apa yang terbaik utk hambaNya yg soleh dan solehah.. “

Alhamdulillah, ikatan telahpun terbina dan semuanya berjalan dengan lancar serta dipermudahkan Allah. Selamat pengantin baru daripada kami di Berita Kopak untuk Datuk Nora dan suami. Semoga perkahwinan ini dirahmati Allah dan berbahagia sehingga ke akh1r hay4t.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Nora Ariffin, Fedtriyahya, Portal Berita HarianĀ 

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..