” Wah excitednya Attar, Hayla dan Soffya sambut adik balik rumah.. ” – Berita Kopak

Video-Video Gelagat Anak-Anak Wawa Zainal, Attar, Hayla Dan Ayya Soffya Yang Begitu Teruja Menyambut Kepulangan Wawa Dan Adik Baru Mereka. Alahai Seronok Tengok Lagi-Lagi Part Soffya Suruh Diam Tu, Sayang Adik Dia !!

2 hari yang lalu, pelakon dan juga usawahawan, Wawa Zainal memaklumkan dirinya sudahpun selamat melahirkan cahayamata keempatnya. Sempat bercerita tentang kesak1tan yang ditangg0ng olehnya, kata Wawa sak1tnya lain macam kali ini.

Meninjau akaun Instagram Berita Kopak, telah diulangsiar video-video daripada Instastory Aeril Zafrel yang memaparkan gelagat anak-anaknya,  Ahmad Fakhruddin Attar, Hayla Maghfiratul Adzkiyaa dan Ayya Soffya ketika menyambut kepulangan ibu dan adik baru mereka ini.

Attar dan Hayla terserlah kegembiraannya apabila menatap wajah adik baru. Hayla kelihatan melompat-lompat dan menc1um pipi adiknya itu sebelum sempat Wawa memasuki rumah lagi. Attar juga tersengih-sengih apabila Wawa menyebut ‘ your baby brother ‘. 

Video seterusnya pula, Hayla meriba adiknya di atas katil sambil Ayya Soffya duduk di hadapan melihat wajah baby. Dek kerana bunyi bising, Soffya meletakkan jarinya di mulut sebagai isyarat supaya semua orang diam. Amb0i sudah pandai tunjuk sifat kakak-kakak Soffya ye.

Jom tonton video di bawah :

(Klik butang KANAN > untuk menonton video seterusnya.. )

Kedengaran suara Aeril bercakap kepada Soffya bahawa si bayi itu kembar Ayya. Wah ini pastinya muka si kecil lebih iras dengan kakak Soffya, tentu comel sangat. Tak puas melihat wajah adik, masih lagi Soffya berdiri terjengket kakinya di tepi katil baby untuk mengintai adiknya itu.

Begitulah keriuhan yang selalunya terjadi setiap kali si ibu pulang membawa adik baru. Sudah 4 anak Wawa dan Aeril, semakin kec0hlah rumah jadinya. Apa pun, semoga baby membesar dengan sihat dan terh1ndar daripada sebarang penyak1t.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Berita Kopak, IG Wawa Zainal, IG Aeril Zafrel

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..