” Tahniah Wawa, mudahnya bersalin. Gebu baby tu.. ” – Netizen

Wawa Zainal Kongsi Berita Gembira Selamat Melahirkan Anak Ke 4. Alahai Comelnya Baby, Aeril Zafrel Ada Geng Baru Lah. Tahniah !!

Meninjau akaun Instagram Aeril Zafrel, Aeril berkongsi gambar isterinya, Wawa Zainal berada di h0spital dan sedang menahan k0ntraksi untuk melahirkan cahaya mata keempat mereka. Kata Aeril, tarikhnya seminggu lebih awal daripada yang diberikan.

Terkini, di akaun Instagram Wawa Zainal, sekeping gambar baru sahaja dikongsikan. Wawa memaklumkan dirinya telahpun selamat melahirkan bayinya itu pagi tadi. Cerita Wawa, dia menahan sak1t sejak jam 2 pagi lagi.

Tidak sampai hati untuk mengej0tkan Aeril tidur, Wawa menahan k0ntraksinya sehingga jam 5 pagi dan setibanya mereka di h0spital, bukaannya sudahpun mencapai bacaan 9 cm. Wawa turut memberitahu, sekalipun ini anak ke 4 sak1tnya lain daripada yang sebelum ini.

Masih belum memikirkan nama bayi, Wawa meminta cadangan daripada peminat nama yang sesuai untuk si kecilnya ini. Berbalut dalam kain berwarna biru, nampaknya impian Aeril untuk mendapatkan anak lelaki dimakbulkan Allah.

Jom baca perkongsian di bawah :

Khabar gembira oleh Wawa ini telahpun meraih perhatian peminat dan hampir 40 ribu tanda suka direkodkan sehingga kini. Antara komen-komen peminat :

” Allhamdulillah Syukur mak dgn anak sihat ,selamat berp4ntang wawa. happy tengok korang bahagia anak ramai comel comel semuga terus harmoni hingga ke Jannah kak ina doakan.. “

” Wawaaaaaa mudahnyaaa , boleh branak ramai lagi ni .. tahniah , insyaallah nnti nak perg1 melawat. Tahniah dan selamat berpant4ng Wawa.. “

” Alhamdulillah tahniah Wawa. mudahnya bersalin Wawa. Masya Allah comelnya baby, dah 2 pasang dah anak-anak.. “

” Tahniah Aeril dan wawa. Alhamdulillah handsome sangat baby ni. Semoga menjadi anak yang soleh ye baby sayang.. “

” Alhamdulillah tahniah. Welcome to the world baby. Selamat berpantang mommy, dari jauh nampak gebu baby tu.. “

” Yeay baby boy, tahniah Aeril dan Wawa. Tahniah presiden Tik Tok, ala bestnya dah ada 2 boy dan 2 girl.. “

” Alhamdulillah semuanya selamat. Tahniah Aeril dan Wawa, selamat berpant4ng Wawa. bertambah lagi penyeri rumahtangga Aeril dan Wawa.. “

Alhamdulillah, Allah permudahkan urusan Wawa untuk melahirkan zuriatnya ini. Nampak dari jauh pun sudah comel babynya. Apapun, tahniah sekali lagi buat Aeril dan Wawa. Selamat berpant4ng dan stay safe selalu Aeril sekeluarga.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Wawa Zainal, Aeril Zafrel

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..