” Lama tak tengok Janet, tak makan dek usia.. ” – Netizen

Gambar Terbaru Janet Khoo Bersama Jasmin Hamid Cur1 Perhatian Peminat. Alahai Tak Berubah Sangat, Maintain Je. Awet Muda Betul !!

Nama Janet Khoo sudah lama bertapak dalam dunia lakonan negara. Sekitar era 90-an, drama berjudul Idaman melonjakkan nama Janet dan bintangnya terus bersinar. Kefasihannya bertutur dalam bahasa Melayu menjadi kelebihan buat Janet.

Meninjau akaun Instagram Jasmin Hamid, telah dikongsikan beberapa keping gambar yang memaparkan Jasmin bersama Janet Khoo. Sekian lama mereka tidak digandingkan bersama dalam drama, akh1rnya mereka dapat bersama-sama kembali kali ini.

Tulis Jasmin di kapsyennya, peminat drama Melayu pastinya mengenali wajah Janet. Sering membawakan watak mualaf, kecantikan Janet masih sama seperti dulu. Mempunyai sifat baik hati, Jasmin juga memberitahu Janet tidak pernah membur0kkan orang lain.

Melihat akan wajah Janet, tidak luntur dek usia dan masih tampak muda. Sekalipun usianya sudahpun hampir memasuki angka 50-an, Janet tetap nampak bertenaga. Peminat juga ramai yang merindui lakonan Janet.

Jom baca perkongsian di bawah :

(Klik butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Sehingga kini, posting oleh Jasmin ini telahpun mendapat lebih 2000 likes daripada peminat. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan :

” Teringat zaman kecil-kecil dulu tengok drama dia dekat tv hahahha. time flies tapi Janet masih cantik macam dulu.. “

” Dulu-dulu memang minat janet khoo ni cantik sopan je.. lama tak berlakon dah.. kalu dulu-dulu mmg bkk je tv cmfrm ade drama lakonan dia.. “

” Ya, lama tak tengok Janet Khoo berlakon lagi. Seorang pelakon yang berwibawa, saya peminat dia sejak dari kecil lagi.. “

” Both masih cantik and sweet, Alhamdullilah. Gambar pertama tu nampak macam Ieka farhana pulak.. “

” Sweet and beautiful, dah lama tak nampak Janet berlakon, saya pun minat dia. Lembut je orangnya, tak makan dek usia. Awet muda.. “

” Still cantik, soft spoken saya suka lakonan Janet. Macam kakak dan adik lah, muka ada iras-iras dengan kak min.. “

” Long time no see, suka sangat dengan lakonan Janet. Tetap cantik, tak nampak tua langsung eh. Still the same janet khoo yg dlu kn kak min dlm istana idaman.. “

Dulu dan sekarang, tak banyak yang berubah. Kecantikan dan kelembutan yang sama, itulah Janet Khoo. Semoga Janet sentiasa success dalam kerjaya dan peminat juga tidak sabar untuk melihat kembali lakonan Janet. Good luck Janet.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Jasmin Hamid, Jeffsaly      

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..