” Atok punya jawapan pun lain macam, haha.. ” – Netizen

Video Terbaru Ayash Affan Bersama Atoknya, Raissuddin Hamzah Raih Perhatian Warganet. Sekali Matin Buat Lawak, Respon Atok Buat Ramai Terhibur !!

Meninjau ke akaun instagram ibu tir1 arw4h Siti Sarah iaitu Suciuwais, p0sting terbarunya telah membuatkan ramai terhibur. P0sting tersebut memaparkan satu video terbaru Ayash Affan bersama atoknya, Raissuddin Hamzah.

Ayash dilihat semakin m0ntel sedang ditimang-timang oleh atoknya sambil memanggil namanya. Wah, Ayash siap ada nama timangan lagi diberikan oleh atoknya. Comel sangat nama timangan Ayash ni.

Kemudian secara tiba-tiba abang Ayash, Matin mencelah dan bertanya kepada atoknya dengan menyatakan kepala adiknya kelihatan bulat. Namun respon yang diberikan oleh Raissuddin terhadap pertanyaan cucunya itu buat ramai terhibur.

Ad0i, sempat lagi atok buat lawak dengan Matin ye. Cucu dan atok ni sangat menghiburkan. Matin pun sampai terdiam apabila mendengar jawapan atoknya. Mestilah kepala Ayash bulat seperti kepala Matin juga, hehe.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian ini membuatkan ramai netizen terhibur. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Atoknya kan.. atok kata takkan 4 segi.. Hahahaha Matin ni bakal jadi maharaja lawak mega satu hari nanti ni..

” Atuk pun… Matin matin.. Allahuakbar. subhanallah. alhamdullillah.. dah cerdik ayash.. Atok dgn cucu mmg menghiburkan.. “

” Jawapan atok.. tergelak saya dengar jawapan atuk.. Mesti lah bulat, takkan 4 segi.. Ger4mnya ayash.. Montel.. “

” Atuk punn menjawab. Tergelak teruss.. lawak matin ni.. Bukan main lagi atuk timang cucu .. ayash dah ada nama timangan atuk bagi …. “

” Atok pny jawapan pn laen mcm hahaha.. Matin tk sah tk lawak eh.. Adoii atok pon , lawak dgr jawapan atok .. “

” Haiii ayash comell.. Lawak la jawapan atuk.. tk penah tk lawak taw matin ni.. matinn pon… Atokk pon jwb TK kn 4 segi.. “

” Sepatut nya abang matin kene beritahu..muka ayash mcm daddylah.. Comel matin.. Jwpn atok win… haha terhibur.. “

Matin kalau tidak buat kelakar memang tidak sah kan. Ada sahaja gelagat Matin yang menghiburkan yang sering dikongsikan oleh Shuib sebelum ini. Tapi tak sangka atok juga seorang yang kelakar. Pasti atok pun dah biasa dengan soalan-soalan pelik Matin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG SuciUwais, Shuib Sepahtu

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..