” Kelakar sangat sampai tak boleh hab1s orang tu nak cakap.. ” – Netizen

Fikry Ibrahim Kongsi Paparan Perbualan Whatsapp Bersama Seseorang Buatkan Peminat Terhibur. Aii Lah Fikry, Jauh Betul Lari Jawapannya Ni. Kelakar Lah Part Belakang Tu, Haha !!

Fikry Ibrahim antara bintang yang mempunyai ramai peminatnya tersendiri. Sikapnya yang suka berjenaka dan seorang yang rendah diri membuatkan Fikry disenangi oleh rakan artis yang lain dan juga peminat.

Pada perkongsian terdahulu, Fikry ada berkongsikan video menunjukkan nasi ayam dan mengatakan menu itu dimasak oleh dirinya. Namun Fikry kant0i berboh0ng apabila ibunya memec4hkan rahsia.

Meninjau entry terkini Fikry, satu paparan perbualan Fikry bersama seseorang di aplikasi Whatsapp dikongsikan. Terlihat di situ, gambar Fikry sedang berdiri di hadapan sebuah kereta dan gambar dari sisi belakang menampakkan bahagian belakang kepala Fikry.

Voice message juga diperdengarkan memberitahu gambar ini sepatutnya gambar kad pengenalan bahagian hadapan dan belakang. Ad0ilah Fikry, sampai tergelak orang itu dibuatnya. Kata Fikry di kapsyennya berbunyi ‘ maafkan saya, saya manusia biasa ‘. 

Jom tonton video di bawah :

Sejak ia dimuatnaik, paparan perbualan ini telahpun mendapat banyak tanda suka dan emoji daripada peminat. Antara komen-komen peminat :

” Buat hal lah abang Fikry ni haha. Terhibur orang tu dapat client macam ni haha. Maafkan saya, saya tergelak dengan sengaja haha.. “

” Haha ngek sungguh, pen4tlah gelak. Fikry ni pun, kelakar betul yang gambar belakang kepala ad0i haha. Nasib client kita tak macam ni.. “

” Sump4h ni paling win sekali haha, mesti agen tu pun berdekah ketawa tengok Fikry hantar verification macam ni.. “

” Gelak keras perut aihh, confident beli mana oii haha. Yakin betul dia antar gambar muka depan dengan belakang kepala tu la haha.. “

” Tak boleh tahan nak ketawa haha, sump4h lawak part gambar belakang tu. Anak siapalah jujur sangat ni, berkenan nak buat menantu haha.. “

” Sense of humour melangit padayappa ni. Tak ada niat nak melawak pun terbuat jugak haha. Awak ni kelakar lah Fikry.. “

” First time ni tengok artis blur haha. awat pulak nak tengok belakang kepala orang haha. Kelakar sangat sampai tak boleh hab1s orang tu nak cakap haha.. “

Ad0ilah Fikry, jauh betul fahamnya untuk verified diri sendiri. Memang membuatkan peminat jadi tergelak sama mendengar voice message ni. Apa pun, semoga semua urusan Fikry berjalan dengan lancar dan dipermudahkan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fikry Ibrahim

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..