” Patutlah lama daddy nak tunjuk muka Noah, comel sangat.. ” – Netizen

Wajah Putera Sulung Nazrief Nazri, Baby Noah Akhirnya Didedahkan Untuk Tatapan Umum. Alahai Comel Sangat Si Kecil Ni, Memang Muka Daddy Sangat !!

Pada bulan Julai yang lalu, pelakon Nazrief Nazri telahpun menimang cahayamata pertamanya iaitu seorang bayi lelaki. Menyediakan tempat berpant4ng di tempat yang selesa bertaraf hotel 5 bintang untuk isteri tercinta, tindakan Nazrief ketika itu dipuji oleh ramai peminat.

Tidak seperti beberapa selebriti lain, Nazrief mengikut cakap orang tua-tua untuk tidak mended4hkan wajah bayinya ini kepada umum. R1sau terkena penyak1t ain, Nazrief hanya berkongsikan nama bayinya ini sebagai baby Noah.

Kini setelah 4 bulan usia baby Noah, wajahnya ditunjukkan kepada umum buat pertama kalinya. Meninjau akaun Instagram Nazrief Nazri, sekeping gambar mereka sekeluarga berpakaian serba hitam dipaparkan.

Pada ruangan kapsyennya, Nazrief mengatakan bahawa ramai yang mengatakan baby Noah mirip dengan mukanya. Melihat wajah Noah, memang comel dan Noah berkulit cerah seperti mommy dan daddynya. Badannya pun ‘bersemangat’ sekali, bamb4m juga ye baby Noah.

Jom baca perkongsian di bawah :

Aqma juga ada berkongsikan gambar mereka bertiga di Instagramnya untuk tatapan peminat.

Wajah Noah ini telahpun meraih perhatian daripada peminat. Ramai yang memuji kecomelan wajahnya dan antara komen-komen peminat :

” Comelnya baby Noah, such a beautiful family. Muka macam mommy tapi lebih muka daddy ni haha.. “

” Hands0menya baby Noah, ye lah muka daddy sangat. Baby michelin lah Noah, tengok berketul-ketul lengan dengan peha tu.. “

” Baby Noah, comel sangat kamu. Muka daddy lagi-lagi part mata tu, c0py terus. Hands0me macam daddy dia.. “

” Handsome nya baby Noah, yes exactly Nazrief. Sebijik muka daddy, dengan hidung mancungnya tu.. “

” Hi Noah sayang, dagu mommy muka daddy sangat. So cute and hands0me boylah Noah ni. G1g1t drumsticks tu, chubby betul.. “

” Wah hands0me betul lah baby Noah ni, muka daddy. Patutlah lama daddy nak tunjuk muka Noah, comel sangat sangat.. “

” Yeay finally dah boleh tengok muka si Noah yang comel dan hands0me ni. 4 bulan tau tunggu nak tengok, memang cute sangat-sangat.. “

Penantian peminat yang ternanti-nanti untuk melihat wajah Nazrief junior berakhir. Apabila besar nanti, tentu baby Noah hands0me macam daddy. Semoga baby Noah membesar dengan sihat selalu dan jadi anak yang soleh untuk mommy dan daddy.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Nazrief Nazri, Angellajoliey

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..