” Agah Afwa pun sedap suara, best dengar.. ” – Netizen

Suara Dato Seri Siti Nurhaliza Mengacah Muhammad Afwa Cur1 Perhatian Peminat. Eh, Buat Bunyi Macam Tu Pun Sedap Suara. Patutlah Afwa Terhibur !!

Meninjau ke akaun Instagram bernama Afwa Khalid, satu video yang dikongsikan telah mencur1 perhatian ramai. Video yang berdurasi beberapa saat itu memaparkan Dato Seri Siti Nurhaliza sedang mengacah Muhammad Afwa.

Selain keletah Afwa yang menghiburkan ada sesuatu yang lebih menarik perhatian para peminat. Ramai memujinya kemerduan suara Dato’ Seri Siti ketika mengacah Afwa walaupun hanya membuat bunyi-bunyian ‘ Ting Tang ‘.

Gelagat Afwa yang tersenyum lebar apabila mendengar suara ibunya kelihatan comel sekali. Afwa juga mengg0yang-g0yangkan badan dan kakinya seperti mengikut irama suara Dato Seri Siti Nurhaliza. Alahai, ger4m sungguh lah.

Perkongsian ini telah menerima lebih 3 ribu tanda suka buat masa ini sejak ia dimuatnaik. Afwa juga nampak semakin m0ntel dengan kulitnya yang putih melepak. Mudah terhibur sangat si comel Afwa ni.

Jom tonton video di bawah :

Ada juga peminat yang menyatakan suara Dato Seri Siti ini sedap dibuat ringtone. Antara komen-komen lain yang diberikan :

” Ding dang dang pun naik bulu roma sis . sedap . hahaha.. Apa lagu pun sedap… jadi ringtone hp bgus ni.. Jelas.. “

” Semoga baby AFWA sentiasa sihat selalu dan semoga Allah sentiasa melindungi selalu., Aamiin Aamiin Ya Rabbal Alamiin.. “

” Agah afwa pun sedap sora ehhh ting tang ting pun best dgr.. Kita melihatnya tersenyum.. Ini harta ahmad albab yg punya.. “

” Assalamualaikum gemooyyy hansem.. Ibu nyanyi tang keting ketang punnnn sedapp.. Comelnye mcm anak cine.. “

” Ger4myaaa dg Afwa ni. comel sgt..  suka laaa dia niiii.. Muka ibu benor.. Sedap lagu tu.. Alolo Comelnya.. “

” Aslkum handsome nya afwa kesygan tok ma d kesygan raayat mslaysia cepat2 besar afwa tok ma syg afwa d kluarga nya.. “

” Wahhhh hensemboy, afwa.. lucu mashaallah.. ger4m sangat tgk afwa ni.. suka sangat tengok ibu agah dia.. “

Jika suara sememangnya merdu, walaupun sekadar bercakap sahaja pun boleh membuatkan orang rasa terpes0na kan. Untunglah Afwa dapat mendengar suara merdu ibunya setiap hari. Semoga Afwa membesar dengan sihat dan sentiasa dilindungi Allah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Muhdafwa, Dato Seri Siti Nurhaliza

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..