” Lari tergedek-gedek dengan kasut pink, aaa comel betul.. ” – Netizen

Video Terbaru Anak Arw4h Abam Bocey, Syed Uthman Hamzah Al-Juffrey Sedang Bermain Bola. Part Lari Bawa Bola Tergedek-Gedek Tu Buat Ramai Ger4m. Badan Pun Makin Bersemangat Sekarang Ni, Comelnya Hamzah !!

Bagi yang mengikuti akaun Instagram isteri arw4h pelawak terkenal, Abam Bocey iaitu Hidayah pasti tahu Hidayah sering berkongsi perkembangan anaknya, Syed Uthman Hamzah Al- Juffrey buat tatapan peminat-peminat si kecil ini.

Terbaru, Hidayah ada memuatnaik satu video yang memaparkan gelagat Hamzah sedang bermain bola. Tulis Hidayah pada kapsyennya, Hamzah seronok dapat bermain bola bersama kakak-kakak dan abang-abang.

Kelihatan dalam video tersebut Hamzah begitu seronok dengan membawa bola berlari-lari ke sana ke sini. Gelagat Hamzah yang berlari tergedek-gedek juga membuatkan yang melihat pasti ‘ger4m’ dengan gelagat comelnya.

Sehingga kini perkongsian video oleh Hidayah telah ditonton lebih 28 ribu tontonan sejak video tersebut dimuatnaik ke Instagram. Alahai comel betul lah Hamzah ni, nampak Hamzah betul-betul enjoy dengan aktiviti bermain bola.

Jom tonton video tersebut di bawah ini :

Video yang berdurasi 1:21 minit itu telah mendapat perhatian ramai. Di ruangan komen ramai yang terhibur dan suka melihat gelagat Hamzah. Antara komen-komen menarik adalah :

” Lari tergedek gedek dengan kasut pink nya, aaa comel betul. Nampak cara dia jalan tu terus teringat arw4h Abam, memang saling tak tump4h seperti Abam, hamzah ni.. “

” COmel lah budak ni, ger4m tengok dia bawa lari bola tu, main bola sepak ka, main bawa lari bola ni Hamzah, hahahaha.. “

” Alahai semkin sado ye awak. Ger4mmnya tgok. Hehe smga Hamzah jd anak yang soleh berrjaya  di dunia dan akh1rat ye.. “

” Wah akrtiviti baru ke ni Hamzah, seronok betul tengok dia lari bawa bola tu. Temb4m temb4m comel lah Hamzah ni.. “

” Semangat betul Hamzah sekarang. Muka nampak ceria ja, alahai anak moga terus bahagia bersama ibu ya sayang.. “

” Lama tak tengok Hamzah, deb4bnya, hehe. Comel lah Hamzah lari, eee ger4mm betul tengok, macam nk pel0k, gig1t2 je ha tangan tu.. “

” MasyaAllah mmg Abam junior ni, lari mmg sama mcm arw4h Abam. Semoga membesar jd anak yg soleh ye Hamzah.. “

Amboi kemain seronok betul Hamzah main bola. Memang comel anak arw4h Abam ni, patut lah ramai peminat ye. Apa-apa pun kami dari Berita Kopak berharap semoga Hamzah terus membesar dengan sihat dan menjadi anak yang soleh buat ibu dan arw4h bapanya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Hidayah_Hamzah

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copright akan dikenakan..