” Makin kamcing dengan si Aqil tu, sweet lah Tok Ram ni.. ” – Netizen

Datin Alyah Kongsi Video Sambutan Ulangtahun Kelahiran Dato’ Ramli MS Raih Perhatian Peminat. Alahai Comel Sangat Tok Ram Dengan Aqil Tu. Dapat Tiup Lilin Kali Ni Aqil, Yeayy !!

Nama pasangan sensasi, Dato’ Ramli MS dan Datin Alyah cukup dikenali ramai. Suk4r untuk melihat pasangan ini bergambar bersama, hanya ada beberapa perkongsian sahaja yang memperlihatkan mereka berdua.

Bagi peminat Datin Alyah, pastinya masih ingat sambutan hari lahir untuk Tok Ram tahun lalu. Tok Ram menyak4t anak saudara mereka bernama Aqil dengan memad4mkan api lilin kek membuatkan si kecil ini meraj0k seketika.

Meninjau entry terbaru Datin Alyah, telah dikongsikan video sambutan hari lahir Tok Ram. Meraikannya bersama rakan-rakan mereka, Datin Alyah membuat persiapan yang sempurna walaupun hanya di rumah.

Dengan 2 biji kek tersedia di atas meja, Tok Ram dan Aqil berdiri bersama-sama dan semua yang ada menyanyikan lagu selamat hari lahir. Berbeza dengan tahun lalu, tahun ini Aqil dapat meniup semua lilin yang ada. Happy sangat muka Aqil, siap Tok Ram usap-usap kepala Aqil lagi.

Jom tonton video di bawah :

Posting oleh Datin Alyah ini telahpun mendapat perhatian dan ucapan selamat hari lahir untuk Tok Ram membanj1ri ruangan komen. Antara komen-komen mereka :

” Sanah helwah orang rumah Puan Alyah hehe. Happy birthday Dato’ Ramli MS, happy sweet 18 jaa giteww.. “

” Happy Birthday kepada Tok Ram, panjang Umur dan sentiasa dirahmati Allah. Dari Erna dan Jay pada Kak Alyah sekeluarga.. “

” Happy birthday Tok Ram, semoga happy happy selalu bersama wife tersayang. Kali ini dapat dah Aqil tiup lilin ye hehe.. “

” Rasa macam baru je hari tu birthday Tok Ram. ni dah sambut birthday lagi, cepat betul masa berlalu. Happy birthday Tok Ram.. “

” Selamat ulang tahun tokram. Kalau idok tiap tahun nyanyi happy birtday tok dkat gegar vaganza hehe.. “

” Happy birthday Tok Ram, Datin Alyah so sweet. Suka tengok gelagat Tok Ram dengan si handsome Aqil tu. Comel sangat, nampak penyayang sungguh Tok Ram ni.. “

” Happy birthday Tok Ram, tetap dengan kain pelikatnya. Makin nampak sayang Dato’ Pada Datin. Makin kamcing dengan si Aqil tu, sweet lah Tok Ram ni.. “

Selamat ulangtahun kelahiran buat Tok Ram daripada kami di Berita Kopak dan semoga bertambahnya usia, Tok Ram dikurniakan Allah kebahagiaan, kegembiraan dan rezeki yang melimpah ruah selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Alyah Abu Hasan

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..