” Baru nampak betul-betul jelas baby bump Lofa, Alhamdulillah.. ” – Netizen

Gambar Penampilan Neelofa Di Dior Cafe Buat Peminat Teruja. Wah Nampak Macam Dah Sarat Je Ni. Nampak Besar Baby Bump, Dah Tak Boleh Sorok Lagi Dah. Comel Sangat !! 

Sejak kebelakangan ini kec0h diperkatakan oleh peminat tentang penampilan Neelofa yang semakin berbeza. Dikatakan sedang hamil cahayamata sulungnya bersama PU Riz, Neelofa lebih senang untuk mengunci mulutnya daripada membuat sebarang pengumuman.

Bercakap pada satu sidang media baru-baru ini, Neelofa hanya mengatakan bahawa kita lebih disarankan untuk berkongsi perihal kelahiran berbanding kehamilan. Namun jelitawan ini memohon doa daripada semua kerana itu yang diperlukannya pada waktu ini.

Meninjau akaun Instagram Lovestory.me2, telah diulangsiar beberapa keping gambar yang diambil dari Instastory adik Neelofa, Ameera Khan. Neelofa yang mengenakan blaus bersama seluar berwarna hitam tetap nampak menawan dan bergaya.

Apa yang menarik perhatian adalah perut Neelofa yang jelas menampakkan baby bumpnya. Nampaknya ura-ura yang tersebar sebelum ini semakin sahih. Sudah kelihatan besar perutnya dan nampak comel sekali.

Jom baca perkongsian di bawah :

Lain-lain perkongsian yang turut menampilkan Scha Alyahya merakamkan gelagat sahabatnya ini di situ :

Jom tonton video di bawah :

Neelofa juga ada berkongsikan sekeping gambarnya namun lebih menampakkan bahagian wajahnya sahaja. Alahai nampak mata pun cantiklah mommy to be ni.

Penampilan Neelofa ini mendapat tumpuan daripada peminat dan ramai yang menegur tentang baby bump Neelofa. Antara komen-komen mereka :

” Ala cute baby bump Lofa, always beautiful Lofa. Salam dari Holland Neelofa, love you so much. Regards to our darling hubby Ustaz Haris.. “

” Yeay, alhamdulillah berseri-seri Lofa ni. Mesti baby boy hehe. Berapa bulan dah lah agaknya tu ek, comel baby bump.. “

” Comelnya adik kita ni, berseri-seri. Apa lawa sangat mommy to be ni. Pregnant pun g0rgeous. Tak puas tengok Lofa, makin cantik.. “

” Cover her babybump dengan beg hehe, cute lah baby bump. Dah sarat pun tetap aktif mommy cantik ni.. “

” So big already, baru nampak betul-betul jelas baby bump Lofa. Alhamdulillah semoga segala yang baik-baik untuk Neelofa.. “

” Stunning love as always. Nampak story Lofa tadi, subhanaAllah. Cantik sangat mommy to be ni. Perut pun makin besar, macam baby boy. Semoga dipermudahkan ye.. “

” Tahniah Lofa, wishing you love and health for your pregnancy. Cantik sangat Lofa ni, makin berseri-seri muka Lofa nak jadi mommy ni.. “

Alhamdulillah, Neelofa pun nampak sihat dan bertenaga. Semoga segala urusan Neelofa sepanjang kehamilannya ini dipermudahkan dan proses kelahiran nanti berjalan dengan lancar. Tahniah Neelofa dan jaga diri selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Lovestory.me2, Neelofa

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..