” Berbakat seperti ayahnya Ameng Spring, jelita macam mamanya.. ” – Netizen

Dato’ A.Aida Kongsi Video Nyanyian Anak Perempuannya, Wan Azevanatassha Cur1 Perhatian Peminat. Wah Boleh Tahan Suara Anak Dar4 Dato’ A.Aida Ni !!

Nama penerbit drama, Dato’ A.Aida bukan nama asing lagi dalam dunia seni hiburan negara. Pernah bergelar isteri kepada vokalis kumpulan Spring, Ameng, perkahwinan ini dikurniakan dengan 2 orang puteri diberi nama Wan Az Aleesa dan Wan Azevanatassha.

Meninjau akaun Instagram Dato’ A. Aida, telah dikongsikan satu video yang memaparkan anak keduanya Wan Azevantassha menyanyi. Anak gad1s ini yang dipanggil Azeva kini sudah belasan tahun usianya.

Tulis Dato’ A.Aida dikapsyennya bertanyakan samada sedap atau tidak suara anak dar4nya itu. Turut ditanyakan apakah Azeva ini boleh menjadi penyanyi. Turut Dato’ A.Aida tag dikapsyennya nama Zoey Rahman, Haqiem Rusli dan Eddie Hamid.

Seperti kata pepatah, mana tump4hnya kuah jika tidak ke nasi. Jika ayahnya Ameng memang sudah terkenal dengan suara merdunya yang tidak berubah dari dahulu sehingga kini. Nampaknya Azeva mewarisi bakat seni daripada bapanya itu.

Jom tonton video di bawah :

Cepat masa berlalu, sudah besar anak perempuan Dato’ A. Aida ini. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan :

” Dah besar dah dia, dulu jumpa kecil je. Cantik sebiji muka mama. Baby setiap waktu nampak cantik je.. “

” Cun jelita macam mamanya wei. Born to be, mantap jiwa. Bakal artis tu sis, sangat sedap suaranya.. “

” Kembar mama dia, mantap menyanyi dan makin sedap suaranya. Berbakat seperti ayahnya Ameng Spring.. “

Untuk makluman, selain Az Aleesa dan Azeva, Dato’ A. Aida juga mempunyai seorang lagi anak lelaki bernama Muhammad Rahul. Ini adalah anak daripada perkahwinan kedua Dato’ A. Aida bersama seorang pegawai polis.

Suara yang sedap didengar dan jika diasah lagi bakatnya, tidak mustahil Azeva boleh menjadi bintang baru yang bersinar. Apa pun, semoga Dato’ A. Aida sekeluarga sentiasa bahagia dan gembira selalu hendaknya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Dato’ A.Aida, IG Azeva, Portal Berita HarianĀ 

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..