” Cantiknya Tengku Zawyah dan Tya, nampak macam pengantin.. ” – Netizen

Asyraf Khalid Kongsi Video Sambutan Hari Lahir Isterinya, Tya Arifin Dan Ibu Tersayang, Tengku Zawyah. Namun Penampilan Tya Dan Tengku Zawyah Dalam Video Tersebut Cur1 Perhatian Peminat. Cantik, Nampak Macam Pengantin !!

Sebelum ini, perkongsian video oleh Asyraf yang telah membuat kej0tan kepada isterinya, Tya Arifin menyambut hari lahir ketika mereka menunaikan umrah telah mendapat perhatian ramai peminat kerana dilihat begitu romantik.

Terbaru, meninjau ke akaun Instagram, Asyraf ada memuatnaik sebuah video. Menerusi video itu, Asyraf telah membuat satu majlis menyambut hari lahir isterinya. Turut diraikan adalah ibunya, Tengku Zawyah yang menyambut hari lahir pada minggu lalu.

Selain itu, kongsi Asyraf pada kapsyen, isteri dan ibunya adalah dua wanita yang sangat penting dalam hidupnya dan Asyraf bersyukur kerana dapat memiliki mereka. Perkongsian video oleh Asyraf itu telah mencur1 perhatian ramai.

Kelihatan Tya b egitucantik mengenakan gaun serba putih begitu juga dengan Tengku Zawyah. Ada yang menyatakan bahawa melihat Tya seperti pengantin yang sedang berjalan dalam majlis resepsinya. Selain itu, dalam majlis tersebut, turut hadir adalah Izara Aishah.

Ikuti perkongsian tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, ramai yang turut tidak ketinggalan memberikan kata ucapan selamat hari lahir kepada Tya dan Tengku Zawyah. Ramai yang memuji Tya dan Tengku Zawyah yang tampil cantik dalam majlis tersebut. Antara komen-komen menarik adalah :

” Cukup bertuah punyai Cinta Syurga, Ibu dan isteri yang sempurna. Selamat hari lahir Tya dan ibu mertuanya.. “

 ” Cantiknya Tengku Zawyah dan Tya, nampak macam pengantin. Bertuah Asyraf ada ibu dan isteri yg stia memberi semangat dalam perniagaan.. “

” Cantiknya, so happy tengok kehidupan keluarga ni. Selamat hari lahir Tengku Zawyah dan Tya, semoga sentiasa dimurahkan rezeki.. “

” Subhanallah baik seorang anak ni Alhamdulillah. Bagus seorang anak lelaki sentiasa mendahulukan ibu dan isterinya.. “

” Cantik sungguh, tengok Tya dah macam pengantin baru pula lah dalam video ni. Ibu Asyraf pun kemain cantik lagi.. “

” Welcome home from umrah Tya and Asyraf. Semoga Tya dan Tengku Zawyah diluaskan rezeki oleh Allah swt.. “

” Lawanya, warna putih ni naik seri betul. Selamat hari lahir Tya, semoga terus berjaya dalam perniagaan.. “

Wow meriahnya, memang nampak cantik lah Tya dan Tengku Zawyah dalam video tersebut. Apa-apa pun, semoga Tya dan Tengku Zawyah sentiasa diberikan kesihatan yang baik dan berjaya dalam bidang yang diceburi mereka.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Asyraf Khalid, Tya Arifin

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copright akan dikenakan..