” Cantiknya Fea, lembut dan loving macam Datin.. ” – Netizen

Video Dato’ AC Mizal Bergurau Dengan Anak Perempuannya, Fea Eryssa Raih Tumpuan Peminat. Alahai Semakin Manis Anak Dar4 Dato’ AC Ni. Manja Dan Lembut Tutur Katanya !!

Meninjau akaun Instagram Dato’ AC Mizal, telah dimuatnaik satu video yang memaparkan gelagatnya bersama anak perempuannya, Fea Eryssa. Melihat kepada suasana sekeliling, sepertinya mereka berada di dalam sebuah restoran sambil menikmati hidangan.

Tulis Dato’ AC di kapsyennya, sukar untuk mengambil gambar dan video puteri kesayangannya ini. Setiap kali hendak diambil gambar atau videonya, pasti ada sahaja alasan yang diberikan oleh Fea untuk mengelak daripada dirakam.

Cerita Dato’ AC lagi, apabila dirinya merasa tertek4n dan masal4h mel4nda, anak-anaklah tempat untuknya menghiburkan hati. Bak kata orang lama, anak-anak adalah penyejuk hati ayah dan ibu. Video ini telahpun ditonton lebih 93 ribu tontonan sehingga kini.

Dalam video berdurasi 20 saat ini, Fea menyuapkan makanan ke mulut daddynya. Dato’ AC yang suka menyakat anak-anak sengaja berlakon seperti garfunya terlekat di mulut. Fea pula sudah masak dengan gurauan daddynya dan memanggil manja daddy tersayang.

Jom tonton video di bawah :

Gelagat Dato’ AC bersama Fea ini membuatkan peminat terhibur. Ramai juga yang memuji wajah Fea yang manis persis mommynya, Emylia. Antara komen-komen peminat :

” Precious moment ni Dato’ AC Mizal. Nak juga anak perempuan suap macam Dato’. So sweetlah Fea dengan daddy.. “

” Cantiknya anak Dato’ AC dan Datin Emylia ni. Lembut dan loving sama macam datin sangatkan Fea ni. Suka tengok dia.. “

” Sweetnya daughter dan dad bonding ni. Sweet moment, Fea pemalu. Manis je tengok senyuman dia, makin cantik bila dah besar ni.. “

” Sweet je masa dia pegang belakang daddy tu, nampak manja dan caring sangat Fea ni. Cantik macam Datin, best dapat mommy dan daddy sporting.. “

” Wow anak manja daddy tu, cutenya Fea. Dato’ sampai tak boleh keluar garfu ye haha. Kuat mengusik dato’ ni.. “

” Manja daddy ni, dah besar pun still nampak manja. Fea comel dan cute, iras muka datin. Senyum tu nampak pem4lu sangat orangnya.. “

” Makin cantik lah Fea, tak puas tengok senyuman manis dia tu. Manja betul dengan daddy ye. Suaranya lembut je, sopan bila bercakap dengan daddy.. “

Anak perempuan kebiasaannya lebih manja dan akrab dengan ayah. Tengok sahajalah si cantik manis Fea ni, sweet sahaja melayan usikan daddynya. Semoga Fea jadi anak yang solehah dan selalu membanggakan hati mommy dan daddy.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Emyliadac

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..