” Cantiknya kakak Dato’ Adi ni, sebijik sama muka.. ” – Netizen

Gambar Dato’ Adi Putra Bersama Kakaknya Raih Perhatian Peminat. Cantik Dan Manis Kakaknya, Seiras Sangat Dengan Muka Dato’ Adi !!

Dato’ Adi Putra antara hero pujaan ramai yang masih kuat auranya. Sekalipun semakin banyak muka baru yang timbul dalam dunia seni, namun Dato’ Adi punya bakat dan keunikannya yang tersendiri di mata peminat.

Terkenal dengan hashtag ‘ Taat Pada Yang Satu ‘, Dato’ Adi sering berkongsi tentang isteri dan anak-anaknya di laman sosial selain tentang kerjaya seni. Meninjau akaun Instagram Adi Putra, telah dimuatnaik sekeping gambar Dato’ Adi bersama kakaknya.

Dengan kapsyen pendek berupa pertanyaan kepada peminat samada muka mereka kelihatan sama, Dato’ Adi memberitahu itu adalah kakaknya. Sekilas pandang, wajah adik dan kakak ini memang nampak begitu seiras.

Peminat jua mengiyakan persamaan wajah antara Dato’ Adi dan kakaknya ini terutama sekali senyuman mereka yang kelihatan begitu manis sekali. Bukan selalu Dato’ Adi berkongsi wajah adik beradiknya sebegini. Adiknya handsome dan kakaknya pula cantik.

Jom baca perkongsian di bawah :

Sejak ia dimuatnaik, posting oleh Dato’ Adi ini telahpun mendapat lebih 6000 tanda suka daripada peminat. Antara komen-komen mereka :

” Masha Allah, c0py paste. Memang serupa, dua-dua senyuman semanis gula. Forever my adiputra lah hehe.. “

” C0py paste, she’s so pretty Dato’. So sweet tu adik dan kakak ni.. Kakak cun, adik sampai sekarang tetap kacak.. “

” Cantiknya kakak Dato’ Adi ni. Your sister, hidungnya mancung macam Dato’ juga. Muka rupa sama kacukan, macam ibunya.. “

” Cantik manis kakaknya, adik dan kakak dua-dua muka kacukan. Comel je senyuman manis, haha sama sebijik muka korang.. “

Nampak comel sahaja bergambar dengan memel0k tiang tu, tentu Dato’ Adi adik yang manja dengan kakaknya ini. Pada perkongsian terdahulu juga, Dato’ Adi ada berkongsikan wajah ahli keluarga yang lain ketika mereka berkumpul bersama-sama.

Nama pun adik beradik, tentu sedikit sebanyak akan ada persamaan wajah antara mereka. Apa pun, semoga Dato’ Adi sentiasa dalam rahmat Ilahi, success selalu dalam kerjaya dan dikurniakan rezeki yang melimpah ruah selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Adi Putra

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..