” Terus jadi orang batu depan kek tu, haha kelakar lah.. ” – Netizen

Video PS Mansur Terima Kej0tan Kek Hari Jadi Daripada Janna Nick. Aksi Melat4h PS Mansur Setelah Diusik Oleh Janna Nick Buat Ramai Terhibur. Tak Sempat Nak Tiup Lilin Dah Terkej0t. Nasib Baik Tak Terbalik Kek Tu, Haha !!

Nama PS Mansur mula menjadi popular setelah video melat4hnya tular di media sosial. Ada sahaja gaya melat4hnya itu buat ramai yang menonton pasti berdek4h ketawa. PS Mansur yang merupakan seorang juru solek kini turut bergelar pengacara menerusi rancangan bersama Datuk AC Mizal.

Menerusi Instagram, PS Mansur telah berkongsi satu video terbaru. Menerusi video tersebut, PS Mansur telah menerima kej0tan istimewa daripada pelakon Janna Nick di set penggambaran sempena hari lahirnya.

Video yang berdurasi 34 saat itu, kelihatan Janna telah memberikan kek hari lahir buat PS Mansur. Selain itu, turut kelihatan kru-kru penggambaran bersama-sama menyanyikan lagu selamat hari lahir buat PS Mansur.

Namun tidak diduga, ketika PS Mansur ingin meniup api lilin pada kek tersebut, Janna telah menyak4t PS Mansur sehingga dirinya terkej0t dan menjadi seperti ‘orang batu’ yang memegang kek tersebut.

Ikuti perkongsian video tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, ramai yang turut memberikan kata ucapan selamat hari lahir buat PS Mansur dan terhibur melihat gelagatnya dalam video tersebut. Antara komen-komen menarik adalah :

” Happy Birthday ps , all the best to u & success.. ” – Datuk AC Mizal

” Happy birthday ps.. ” – Zarina Zainuddin

” Happy birthday Ps. Tq kerana slalu menghibur kami. Semoga Ps sentiasa dimurahkan rezeki selalu.. “

” Wuishhhh Surpr1se. HB PS, melat4h kau sampai jadi orang batu yer, hahaha kelakar lah kau Ps, nasib kek tu tak terbalik.. “

” Sempat lagi Janna sak4t Ps, haha tapi memang dapat agak sblum tiup lilin tu mesti kena lah Ps dengan Janna, haha.. “

” Terubat rindu tengok ps melatah, haha comel lah. Selamat hari lahir Ps, semoga terus berjaya dalam bidang yang diceburi.. “

” Happy birthday Ps Mansur, semoga pjg umur murah rezeki, cpt dpt jodoh dan diberi kesihatan yg baek aamiin.. “

Amboi m4lu-m4lu PS Mansur dapat kej0tan daripada Janna. Part kena usik dengan Janna tu memang kelakar. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak turut mengucapkan selamat hari lahir buat PS Mansur, semoga PS Mansur terus berjaya dalam bidang yang diceburinya.

Silakan SHARE…

Sumber : IGĀ  PS Mansur

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..