” Dah besarlah dia, comelnya putih melep4k.. ” – Netizen

Gambar Terbaru Anak Kedua Niena Baharun, Alyssa Marissa Yang Buat Ramai Ger4m. Alahai, Comelnya Dia. Kulit Putih Melep4k Dan Iras Sangat Dengan Wajah Abangnya, Adiel Mikael !!

Meninjau ke akaun Instagram Niena Baharun, posting Niena bersama anak perempuannya, Alyssa Marissa telah meraih perhatian para pengikut akaun Instagramnya. Niena memuatnaik video pendek yang hanya berdurasi beberapa saat sahaja.

Dengan kapsyen yang ditulis oleh Niena iaitu ‘ My baby girl ‘, wajah ibu dan anak ini nampak sama comel dan juga sama cantik. Kedua-duanya mereka memiliki kulit yang putih melep4k terutama sekali Alyssa.

Selain wajah mereka yang meraih perhatian di ruangan komen, ramai yang mula merindui lakonan Niena di kaca televisyen. Sejak mendirikan rumahtangga, Niena sudah lama meningg4lkan dunia lakonannya.

Alyssa kini sudah pun berusia 2 tahun dan ramai menyatakan wajah Alyssa semakin mirip seperti abangnya, Adiel Mikael. Alahai, ger4m sungguh lah melihat wajah comel Alyssa. Semakin besar semakin comel.

Jom lihat perkongsian di bawah :

Di ruangan komen ramai yang berasa ger4m melihat wajah comel Alyssa. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” So cute.. take care kak niena.. baby dh berapa bulan ni.. dah besar dah baby.. selamat bercuti kak niena.. “

” Comelnya.. sweet sangat anak niena ni.. seronok tengok orang dah kahwin ada anak.. mudahan giliran aku pulak.. “

” Cantik.. masyaallah, beautiful mother and daughter. may Allah swt protect and bless your family always, ameen.. “

” Comel sangat.. mak dan anak macam kapas, comel gebu gebu.. mirip abangnya..dah besar dah si adik.. “

” Dua-dua putih gebu.. cantiknya niena dan baby.. baby muka ayah dia sangat.. makin cantik la niena.. sweet sangat.. “

” Ibu cantik , anak comel. sama sama putihlah, hmm apa rahsia sharelah, rindu lama dah tak berlakon .. tak nak berlakon dah ke.. “

” Comelnya putih melep4k.. ibunya jelita.. lama tak berlakon kak niena, rindu la lakonan akak.. tak masuk drama dh ka? “

Bak kata pepatah, ke mana tidak tump4hnya kuah kalau tidak ke nasi, kalau ibunya sudah cantik pastinya anak-anak akan mewarisi. Semoga kedua-dua anak Niena Baharun membesar menjadi anak yang soleh dan solehah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Niena Baharun

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..