” Comel je Maryam ajar daddy cara pakaikan cincin.. ” – Netizen

Video Gelagat Wan Maryam Mengajar Daddynya, Fizo Omar Cara Menyarungkan Cincin Ke Jari Fazeera Ketika Majlis Akad Nikah Cur1 Perhatian Ramai. Amb0i Cik Yam, Pandai Sangat Anak Daddy Ni !!

Sehingga hari ini, masih belum reda lagi di laman sosial dengan berita pernikahan duda terhang4t, Fizo Omar dan bek4s pramugari bernama Fazeera. Sedikit demi sedikit video ketika majlis dided4hkan oleh Fizo di Instastory nya.

Meninjau akaun Instagram Inai Jari, telah diulang siar beberapa buah video yang memaparkan gelagat comel anak perempuan Fizo, Wan Maryam ketika majlis akad nikah berlangsung. Sebagaimana aturcara biasa, majlis batal air sembahyang selalunya dilakukan dengan menyarungkan cincin ke jari pengantin perempuan.

Dalam video ini, Maryam kelihatan berjalan laju ke arah Fizo dan Fazeera dan mengajar Fizo bagaimana untuk memakaikan cincin ke jari mommy barunya itu. Kata Maryam, perlu buka box cincin dahulu kemudian ditunjukkan kepada Fazeera.

Menyambung celotehnya, Maryam mengatakan daddy lah yang perlu membuat sepertimana yang diajarkannya itu. Alahai cerdik sangat anak daddy ni, sempat lagi Maryam kenakan daddynya dengan ayat  ‘ apa lah daddy ni ‘ , haha.

Jom tonton video di bawah :

(Kl1k butang KANAN > untuk menonton video seterusnya.. )

Gelagat Maryam ini membuatkan semua ahli keluarga yang hadir turut terhibur. Pasangan pengantin baru juga tersenyum sahaja melihat telatah Maryam. Antara komen-komen peminat :

” Haha comel je Maryam ajar daddy cara pakaikan cincin. Siap bukak box tu tak tahan haha. Pandai sangat princess daddy.. “

” Masya Allah bijaknya Maryam ni, kenapa sis rasa nak nang1s je tengok telatah Maryam ni. So sweet la Maryam.. “

” Apa la daddy ni haha. Nasib baik Maryam pandai. Maryam nak buat gaya macam will you marry me tu hehe.. “

” So cute Maryam, bijak eh nak ajar daddy haha. Maryam pun makin besar makin cantik. Comel sangat.. “

” Pandainya Maryam ajar Daddy cara nak bagi cincin dekat mommy ah. So cute lah Maryam ni, bijak sungguhlah dia hehe.. “

Jadi penghibur hati keluarga sungguh lah Maryam ni. Maryam juga nampak mesra dan akrab dengan mommy barunya ini dan ini dapat dilihat daripada salah satu video yang dikongsikan oleh Fizo memaparkan mereka bermain kereta mainan bersama.

Yang penting Maryam pun nampak happy dengan pilihan daddynya ini. Apa pun, semoga kegembiraan dan kebahagiaan baru yang dikecapi Fizo dan Fazeera ini berkekalan sehingga ke akh1r hayat.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Inaijari, Cerita Artis Malaysia

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..