” Sempat tarik tangan abang lagi, cute sangat Alisa.. ” – Netizen

Video Hairul Azreen Dan Keluarga ‘Bermain’ Dengan Sekawan Penyu Raih Perhatian Peminat. Amboi Penyu Siap Buat ‘High Five’ Dengan Alisa Lagi. Tak0t Ke Tu Alisa, Haha !!

Masih lagi dalam tempoh bercuti, Hairul Azreen, Hanis Zalikha, Yusuf Iskandar dan Alisa Aisyah masih lagi berada di pulau percutian negeri Terengganu. Banyak moment indah mereka sekeluarga diabadikan dalam bentuk gambar dan video sepanjang berada di sini.

Jika sebelum ini Hairul berkongsi video gelagat Alisa yang pertama kali melihat pantai dan bermain ombak, posting kali ini pula memperlihatkan mereka sekeluarga melakukan aktiviti snorkeling di kawasan yang terdapat penyu.

Sempat lagi Hanis berseloroh di kapsyennya dalam loghat Terengganu berbunyi ‘ The turtles came and said hi hello guane gamok ‘. Aii baru beberapa hari berada di bumi Terengganu, mummy Yusuf dan Alisa sudah pandai ‘speaking’ Terengganu lah.

Hairul seperti biasa, tetap tenang di laut. Yusuf dan Alisa pula buat pertama kali melihat penyu secara dekat sebegini. Pengalaman yang menyeronokkan, penyu pun pandai datang nak selfie dengan artis bak kata peminat, haha.

Jom tonton video di bawah :

Video yang lebih jelas lagi dapat dilihat di akaun Yusuf Iskandar. Wah memang sampai tersentuh tangan Alisa la penyu-penyu ni.

Jom tonton video di bawah :

2 posting ini telah mendapat likes yang tinggi daripada peminat. Dalam teruja bermain dengan penyu, reaksi wajah Alisa menjadi perhatian. Antara komen-komen peminat :

” Precious & beautiful moment dik. Happy anak anak dpt tengok penyu depan mata.. hanis zalikha cantik nya air hijau.. “

” Alisa lambai penyu lah haha, comel sangat anak dar4 ni cover rasa tak0t. Alisa muka cu4k kena tgn dia. Penyu pun excited jumpa artis la.. “

” Oh my seronoknya ada turtle. Kids learn from experience, spotted moment moment awak cu4k Alisa Aisyah haha.. “

” Amb0i Alisa bye bye turtles dalam air lagi haha. Tak0t ke tu sis Alisa kihkih. Penyu nak minta sign autographs tu.. “

” Penyu tu ala main sep-sep tangan Alisa ye. Dah cu4k muka anak dar4 kecik ni haha. Sempat tar1k tangan abang lagi. Cute sangat haha.. “

” Hahaha nerv0us ke tu, Penyu nak main dgn yusuf dan alisa tu. Alisa: act cool act cool. Alisa muka cu4k tp tangan melambai je. Penyu hive five dengan Alisa lagi.. “

” Hahha terkena tangan alisa.. Terus dia cepat2 trik tangan dia.. Cute je Alisa sor0k tangan. Penyu siap give 5 kat Alisa ni haha.. “

Tentu pengalaman manis ini akan terpahat dalam fikiran Yusuf dan Alisa sampai bila-bila. Dalam rasa tak0t pun Alisa tetap memberi kerjasama yang baik terhadap mommy dan daddynya ini. Stay safe dan happy selalu Alisa.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Hanis Zalikha, Hairul Azreen, Yusuf Iskandar

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..