” Lawaklah Yusuf dan Alisa ni, kes1an daddy.. ” – InaiJari

Gelagat Alisa Aisyah Dan Yusuf Iskandar Bermain Pasir Di Pantai Buat Ramai Terhibur. Part Kenakan Daddy Tu Nampak Nak4l Sangat Eh Alisa !!

Meninjau ke akaun Instagram bernama InaiJari, beberapa video percutian pasangan selebriti, Hairul Azreen dan Hanis Zalikha bersama dua orang cahaya mata mereka, Alisa Aisyah dan Yusuf Iskandar telah dikongsikan.

Video-video tersebut diambil menerusi Instastory Hairul dan juga Hanis. Pasangan ini memilih untuk bercuti di Pulau Redang dengan menaiki helikopter persendirian. Ini juga merupakan kali pertama Alisa pergi bercuti.

Video yang dikongsikan memaparkan Alisa dan Yusuf sedang bermain pasir di tepi pantai. Namun apa yang mencur1 perhatian ialah gelagat Alisa yang menyak4t bapanya ketika sedang membuat binaan menggunakan pasir.

Alisa segera merunt0hkan binaan pasir bapanya sambil tergelak dan ketawa kerana berjaya mengus1k Hairul. Amboi, nampak ‘nak4l’ lah Alisa ni namun dalam masa yang sama nampak kelakar sangat.

Jom tonton video di bawah :

( Kl1k butang KANAN -> untuk melihat video seterusnya.. )

Antara gambar-gambar percutian mereka yang dikongsikan di akaun Instagram Hanis :

( Kl1k butang KANAN -> untuk melihat gambar seterusnya.. )

Gelagat kedua adik-beradik ini membuatkan ramai netizen ger4m melihatnya. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Pantai mana ni ..bestnya.. Suka swimming suit hanis zalikha tu.. Bestnye redang.. Bestnya.. Boleh mndi pntai puas2.. “

” Happy family yeayyyy enjoy ur time keknis , hairul , yusof & baby alisaaa btw korang yang nak travel soon.. “

” Muka alisa redho je.. yang kecik tu ger4m sunggoh lahhh , hahahah adaa je gelagat dia eh.. Selesa je nampak keknis mandi kolam pakai tudung sarung & swimwear tuu.. “

” Kat mana tmpt ni yer.. Cantek nyer.. Begitu le..sekali sekala melancong tempat kita sendiri.. Malaysia.. lagi selamat.. jgn tgal jibu lama2.. “

” Happy family i love cara family depa ,always ada each other.. comel yee Alisa suke tgok dyee.. seronoknya.. “

” Cantiknya baju hanis.. nnti if i dh kawen & then pregnant, hari2 i nak tengok muka alissa biar terken4n dekat anak i nnti .. “

” Cantik teruk baju keknis ad0iii.. Merah merah pipi si tadaaaa.. Memang happy family betul dorg ni.. i still w0nder who took the picture.. “

Kami di Berita Kopak mengucapkan selamat bercuti buat Hairul dan Hanis sekeluarga. Pastinya momen-momen percutian sebegini dapat menjadi kenangan buat kedua cahaya mata mereka, Alisa dan Yusuf. Apa-apa pun Stay safe yer !!

Silakan SHARE..

Sumber : IG Inai Jari, Alisa Aisyah, Hanis Zalikha

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..