” Lambat sangat mommy baca, Fatima dah aamin dulu haha.. ” – Netizen

Video Gelagat Anak Fazura, Nur Fatima Aisya Ketika Mendengar Fazura Membaca Doa Makan. Alahai Comel Sangat Cara Fatima ‘ Aamin ‘  Tu. Pandai Anak Solehah Ni !!

Baru sahaja menyambut ulangtahun kelahiran yang pertama baru-baru ini, perkembangan Nur Fatima Aisya sentiasa dinanti-nantikan oleh para peminatnya. Fatima juga antara si cilik yang memiliki ramai peminat selain Shariq Arshan Gabriel dan Isaac Raees.

Bagi pengikut setia Fatima, pastinya mengetahui Fatima sangat gemar mendengar laungan azan. Seperti kata Fazura, salah satu cara untuk buat Fatima diam adalah dengan memasang video azan.

Meninjau akaun Instagram Fattzurangers, telah dikongsikan beberapa sedutan video yang disiarkan semula daripada Instastory Fazura. Fatima kelihatan sedang duduk di kerusi makan bayi dan disuruh Fazura untuk membaca doa.

Mendengar sahaja mommynya menyebut kalimah Bismillahirahmanirahim, pantas sahaja Fatima mengangkat tangannya. Yang buat peminat terhibur adalah cara Fatima ‘aamin ‘ dengan mengusap tangan ke pipinya.

Jom tonton video di bawah :

( Klik butang KANAN > untuk menonton video seterusnya.. ) 

Gelagat comel Fatima ini telahpun mendapat hampir 300 tanda suka sejak ia dikongsikan. Antara komen-komen peminat :

” Amin dia dekat pipi tau haha. Ger4m tengok bud4k kecil ni. Pandainya Fatima, bila dia dah ceria balik ada ada je gelagat dia.. “

” Oh Fatima nan ayu, ke pipi amin mu nak haha. Pun bolehla Fatima, ok la tu pipi haha. Fatima comel selalu ger4m muah.. “

” Lamb4t sangat mommy baca, Fatima dah aamin dulu haha. Fatima bud4k bijak dan pandai ni. Sayang Fatima anak solehah.. “

” Alolo Fatima macam orang besar dah. cerdik sangat, cub1tkan kang. Moga Fatima sihat sokmo sayang.. “

” Alolo ger4m la, so cute amin Fatima tu. Clever girl, Fatima baca doalah. So sweet Fatima sayang.. “

” Aww Fatima sayang, pandainya berdoa. Budak kecik comel lotey ni dah ceria dia. Love fatima so much.. “

” Halah halah anak solehah ni. Pandai dia angkat tangan nak baca doa hehe. Intan payung mommy dan daddy ni.. ”

Siapa tidak ger4m melihat telatah Fatima yang bijak ini. Melentur buluh biar dari rebungnya iye tak. Semoga Fatima membesar menjadi seorang yang berguna kepada agama, bangsa dan negara serta jadi anak solehah mommy dan daddy selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fattzurarangers_, IG Bamtahdolly

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..