” Seng4l lah laki bini ni, kita yang tengok ni pun ikut gelak.. ” – Netizen

Video Syamel Menyak4t Ernie Zakri Dengan Membuat Lawak Buat Peminat Terhibur. Part Syamel Terkej0t Dengar Ernie Ketawa Tu Memang Kelakar Sangat. Siap Edit Berkali-Kali Bunyi Ketawa Ernie, Haha !!

Siapa tidak kenal akan pasangan suami isteri yang juga penyanyi terkenal iaitu Syamel dan Ernie Zakri. Ada sahaja perkongsian video mengenai mereka ini yang dikatakan sehati sejiwa pasti menjadi perhatian ramai.

Selain itu, dilihat banyak akaun fans telah diwujudkan untuk berkongsi video-video mengenai pasangan ini. Bagi yang mengikuti Syamel dan Ernie sebelum mendirikan rumah tangga lagi, mesti tahu bahawa mereka ini memang suka meny4kat antara satu sama lain.

Terbaru, meninjau di akaun Instagram milik Syamel, telah berkongsi satu video yang memaparkan Syamel telah menyak4t Ernie ketika mereka berada di dalam kereta. Menerusi video itu, Syamel pada awalnya menyak4t Ernie dengan membuat lawaknya.

Setelah melihat suami tercinta membuat lawak, Ernie terus ketawa. Namun ketawa Ernie itu telah ‘mengej0tkan’ Syamel yang sedang memandu kereta. Manakan tidak, gelak Ernie begitu kuat kerana terhibur melihat perangai ‘g1la-g1la’ suaminya itu.

Ikuti perkongsian video tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, rata-ratanya turut terhibur melihat pasangan suami isteri ini saling menyak4t antara satu sama lain. Antara komen-komen menarik adalah :

” Seng4l lah dua laki bin1 ni, kita yang tengok ni pun ikut gelak juga. Tak ada lagi video Ernie dan Syamel tak kelakar.. “

” Weh yang edit video tu memang nak4l ar Syamel, haha part bunyi gelak tu paling tak tahan kot, adoi nasib kau lah Ernie dapat laki suka sakat.. “

” Kalau macam ni, memang senang beranak lah nanti Ernie, happy ja slalu. Suami pula suka buat peranga1 kelakar, bahagia isteri.. “

” Hahahaha, tu namenye gelak struggle bang. Seksa sebenarnya nak gelak camtu. Kluar angin je gelak.. “

” Selepas kawin mcm ni la, tak ada kontrol dah. Happy tengok Ernie dan Syamil, bahagia selalu kekal hingga ke syurga.. “

” Keras perut aku, tengok Ernie gelak. Si laki pun terkej0t dengar bini punya gelak macam tu, hahaha siap cakap gelak bini macam gelombang tu tak tahan.. “

” Ketawa yang membahagiakan, haha so cute lah. Memang tak sngka pun syamel ni pun otak lawak, ingatkan Ernie je.. “

Ernie punya ketawa tu memang win habis lah, patutlah ramai yang terhibur menonton video tersebut. Apa-apa pun, semoga Ernie sentiasa bahagia bersama Syamel dan semoga Ernie sentiasa dalam keadaan sihat selalu sepanjang tempoh kehamilannya.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Syamel, Ernie Zakri

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..