” Fuh bukan kaleng kaleng, style lah family ni.. ” – Netizen

Video Hairul Azreen Membawa Keluarga Kecilnya Bercuti Cur1 Perhatian Peminat. Wah Ini Betul-Betul Next Level, Lain Dari Yang Lain Terus. Rezeki Alisa Aisyah Dan Yusuf Iskandar !!

Sejak diumumkan oleh Perdana Menteri kebenaran untuk merentas negeri kelmarin, ramai yang menggunakan peluang ini untuk pulang ke kampung atau pergi bercuti. Sekian lama terkur0ng di rumah, pelbagai reaksi dapat dilihat di laman sosial.

Begitu juga bagi keluarga aktor dan aktress, Hairul Azreen dan Hanis Zalikha. Hairul yang sukakan ketenangan suasana laut membawa Hanis dan 2 anak mereka, Alisa Aisyah dan Yusuf Iskandar bercuti bersama jauh dari ibu kota.

Meninjau akaun Instagram Hairul Azreen, telah dikongsikan video yang memaparkan Hairul menyewa sebuah helikopter khas untuk membawa mereka sekeluarga ke destinasi tujuan mereka. Si abang, Yusuf nampak seronok dan teruja sekali ketika berada di dalam helikopter.

Turut sama dipaparkan pemandangan dari udara dan suasana pantai yang indah. Eksklusif dan istimewa sungguh percutian yang dirancang oleh Hairul ini. Ini juga merupakan percutian pertama untuk Alisa sejak dia dilahirkan.

Jom tonton video di bawah :

Video daripada Hairul ini telah mendapat perhatian peminat dan sejak ianya dimuatnaik sudah lebih 80 ribu likes daripada peminat. Antara komen-komen peminat :

” Pergh, kamu grand. Another level ek haha. Happy holiday abang Hairul dan family. Alisa first time holiday haha baby MCO.. “

” This is next level. Enjoy your holiday. Best betul naik helikopter. Lucky Alisa baby bushuk daddy.. “

” Finalyy Alisa boleh keluar lihat dunia. First time holiday terus dapat rasa naik helikopter. Ee she’s so lucky.. “

” Wah bestnya, fuh 2 tahun duduk rumah, kali ni all out betul family ni. Sukanya tengok Alisa dengan Yusuf. Seronok dorang dapat holiday.. “

” Wuu bestnya holiday family abang Hairul. Ini next level. tudia , bukan biasa2 … Usaha mereka dalam mencpai kehidupan yang sekrng pun bukan senang setanding dgn usaha mereka.. “

” Fuh bukan kaleng kaleng, style lah family ni. Lain dari yang lain, memang rare. Enjoy holidays dan semoga selamat perg1 dan kembali.. “

” Bukan biasa-biasa holiday depa. Mantap lah bro Hairul, untuk family yang terbaik. Jarang tak padu. Bila bercuti the next level terus.. “

Alhamdulillah, rezeki Alisa percutian pertama dari daddy tersayang. Tentu Yusuf dan Alisa paling seronok dapat bercuti bersama daddy dan mommy. Semoga percutian Hairul sekeluarga berjalan lancar dan semua gembira bersama.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Hairul Azreen, Hanis Zalikha

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..