” Alolo cantik dan manja macam mommy dia lah.. ” – Netizen

Gambar Terbaru Anak Ayda Jebat, Ana Nayla Bersama Nabil Mahir Cur1 Perhatian Peminat. Eiii Makin Chubby Lah Ana, Muka Ada Senyumlah. Comel Sangat Macam Mommy !!

Diam tak diam, sudah hampir 3 minggu sejak anak pasangan Ayda Jebat dan Nabil Mahir, Ana Nayla dilahirkan. Tanggal 21 September 2021 menjadi hari bersejarah buat pasangan ini dan dengan rasminya bergelar daddy dan mommy.

Beberapa minggu lalu, Ayda dan Nabil berkongsikan nama dan wajah Ana ketika lahir untuk tatapan peminat. Kelainan mata Ana yang berwarna biru menjadi tarikan peminat apabila menyaksikan video tersebut.

Meninjau akaun Instagram Nabil Mahir, telah dikongsikan sekeping gambar terbaru Nabil bersama Ana. Nabil sememangnya rajin membantu Ayda menjaga Ana sepanjang tempoh berpant4ng yang masih lagi berjalan sekarang. Ini sering dikongsikan oleh Ayda di Instastory miliknya.

Ana yang sedang berbaring di atas dada Nabil nampak manja sekali dengan daddynya. Cerita Nabil di kapsyennya, dia sedang menyesuaikan diri dengan tugasan sebagai ayah. Tidak cukup tidur dan sudah mahir memakaikan Ana diaper.

Jom baca perkongsian di bawah :

Gambar terbaru Ana ini telah mendapat banyak tanda suka daripada peminat. Antara komen-komen peminat :

” Ololo manja macam mama dia lah. by the way congrat Aida dan Abil. Semoga Baby Ana membesar dgn sihat amin ya Rabbal Alamin.. “

” Ana Nayla pinjam baju mommy ke tu hehe. Dh macam selimut ye sayang. Comel sangatlah awak ni. Makin bamb4m, muka senyum tu melt1ng tengok.. “

” So cute and adorable girl. Terlajak comel anak daddy ni. Awat la comel sangat, ger4m tau tengok manja Ana tu. Mulut manis macam senyum je.. “

” Alolo cantik dan manja macam mommy dia lah Ana Nayla. Manis senyuman tu Ana sayang. Tak apa la daddy buat semua, bila lagi kan hehe.. “

” Alahai comelnya Nayla, daddy dan mommy nanti belanja lah gambar Ana Nayla banyak banyak ok. Tak puas tengok si comel.. “

Sudah menjadi kebiasaan untuk ibu bapa baru mengalami keadaan seperti ini. Berjaga malam untuk memberikan susu dan menukar diaper baby, itu antara rutin wajib. Sikap saling membantu dan t0lak ansur antara pasangan juga amat penting pada waktu ini.

Si kecil yang membawa banyak perubahan dan keceriaan untuk Ayda dan Nabil. Semoga Ana Nayla terus membesar dengan sihat dan jadi anak solehah untuk daddy dan mommynya ini. Stay safe dan selamat menjalani tempoh berpant4ng buat Ayda.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Nabil Mahir, Ayda Jebat

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..