” So sweet abang Danish, berkaca-kaca mataku.. ” – Netizen

Aaron Aziz Kongsi Video Thr0wback Anak Terunanya, Danish Anaqi Memberikan Hadiah Hari Lahir Hasil Duit Tabungan. Wah Sweetnya Danish Ni, Terharu Daddy !!

Meninjau akaun Instagram Aaron Aziz, telah dikongsikan satu video thr0wback yang memaparkan kenangan Aaron mendapat hadiah istimewa daripada anak sulungnya, Danish Anaqi pada 5 tahun yang lalu.

Danish yang mengumpul duit belanja sekolahnya semata-mata untuk memberikan Aaron seutas jam tangan jenama G-Sh0ck. Danish juga membacakan resit bayaran jam itu di hadapan Aaron yang mana berharga sekitar RM500.

Membelikan keluaran terbaru G-Sh0ck pada waktu itu, ianya membuatkan Aaron terkej0t. Aaron juga memberitahu bolehlah dia memakai jam tersebut ketika waktu kerja. Aaron mengucapkanĀ  terima kasih sambil memel0k anak sulungnya ini.

Untuk makluman, Danish yang sekarang sudahpun 17 tahun usianya kini sedang menyambung pengajiannya selama 3 tahun di negara Jepun. Tulis Aaron lagi di kapsyennya, ucapan selamat hari lahir untuk Danish dan mendoakan yang terbaik untuk si sulung kesayangannya ini.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian oleh Aaron ini telah meraih perhatian ramai peminat. Ada yang terharu dan tidak kurang juga yang suka melihat keakraban Aaron dan anaknya itu. Antara komen-komen mereka :

” Alhamdulillah suka sangat tengok video ni. Moment yang sangat wow dalam hidup seorang anak bila dapat beri hadiah pada ayah.. “

” Tiba tiba mata masuk habuk. So sweet abang Danish, berkaca-kaca mataku. Demi daddy tersayang, rela kumpul duit belanja lagi.. “

” The memories we make with our family is everything. Remarkable son, exemplary daddy. Nilai kasih sayang dalam sebuah keluarga yang tiada nilainya.. “

” Touching sekejap tengok, Alhamdulillah kecik kecik dah pandai simpan duit beli hadiah untuk daddy.. “

” So t0uching, priceless moment. Cepat masa berlalu, Danish dah besar dan anak yang baik.. “

” Baiknya anak abang Aaron, ingat birthday daddy dia. Wow dapat watch TMJ lagi. Danish sekarang besar dah makin handsome.. “

” Aww so sweet, boleh tengok dari mata Danish rasa sayangnya Danish pada daddynya. . “

Bagus anak sulung Aaron ini, walaupun ketika itu masih kecil sudah ada rasa tanggungjawab dan usaha untuk menggembirakan hati daddynya. Semoga Danish success selalu dalam pelajaran dan mencapai impian.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Aaron Aziz

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..