” Isaac dah pandai nak berbual lah.. ” – Netizen

Video Perbualan Panggilan Video Antara Isaac Raees Dan Neneknya Buat Ramai Terhibur. Amboi, Ger4m Sangat Buat Gaya Tangan Dan Bunyi Macam Tu. Comelnya Dia !!

Meninjau ke akaun Instagram ibu Zahirah Macwilson iaitu Maslinda Yusoff, satu perkongsian video di entri terbarunya telah meraih perhatian ramai. Video tersebut merakamkan saat Maslinda sedang membuat panggilan video bersama cucunya, Isaac Raees.

Ini bukanlah kali pertama Maslinda berkongsi video sebegini, namun perkongsian kali ini amat comel dengan gelagat Isaac yang sudah pandai membuat pelbagai bunyi. Isaac bermain dengan tangannya dengan meletakkan di bibirnya sambil membuat bunyi.

Gelagat Isaac ini bukan sahaja menghiburkan para netizen malah Maslinda sendiri serta suaminya. Isaac yang duduk di dalam ‘baby cot’ juga nampak begitu ceria apabila melihat atok dan omanya di dalam panggilan video tersebut.

Sebagai seorang nenek, pastinya amat merindui cucunya yang berada jauh di mata. Tambahan pula mereka berp1sah di antara benua di mana Maslinda berada di Perth, Australia. Hanya panggilan video dapat mengub4ti rindu.

Jom tonton video di bawah :

Gelagat comel Isaac ini membuatkan ramai netizen berasa ger4m. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Tangan dia ger4m comel aihhh.. Isaac dah pandai nak berbual lah, dia tanya bila lah dia blh pergi rumah oma lagi.. “

” Owhhh so cute.. turun dari daddy ni.. pandai main muzik… so cute lah u Isaac.. pandai buat tangan dan mulut macam tu.. “

” Eeyy comel, bijak nya dia ni.. Clever boy Isaac Raees. Dia bising tu bila lah c0v1d ni nak h1lang.. dia balik kampung jumpa oma maslindayusoff_ dgn atok.. “

” So clever and cute.. apa tu isaac.. Lalalalala… Isaac bebe1 Ker tu???  bahagia atok oma tengok Isaac comel.. “

” Nampak pintar Issac ni. Tangan Tu comel plak aksinya. Pandai isaac buat bunyii hahahha.. Isaac buat musik tu .. “

” Ger4m nya tengok Isaacraees.. cute sgt.. So busyyyy.. isaac suruh oma n atok bgtau uncle auntie followers undi dia for AME2021 tu.. “

Agak-agak apalah yang dibebe1kan oleh Isaac tu ye. Comel sangat tangan Isaac tu dah macam buat bunyi muzik pula, hehe. Semoga Isaac Raees membesar dengan sihat dan menjadi anak yang soleh. InsyaAllah..

Silakan SHARE..

Sumber : IG Maslinda Yusoff, Zahirah Macwilson

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..