” Siap nganga lagi, sampai senget muka-muka haha.. ” – Netizen

Video Reaksi Anak Emma Maembong, Shariq Gabriel Ketika Di Bawa Outing Buat Peminat Terhibur. Ad0i Gabriel, Muka Teruja Tengok Air Panc0t Tu Kelakar Lah. Emma Pun Gelak Tengok !!

Sekian lama terper0k di dalam rumah kerana Perint4h Kawalan Pergerakan, penduduk di Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Selangor dan Putrajaya akh1rnya menarik nafas lega apabila kini telah beralih ke Fasa 2.

Ramai yang membawa keluarga keluar untuk bersiar-siar dan beriadah. Emma Maembong dan suaminya Shazli juga mengambil peluang ini dengan membawa anak mereka, Shariq Gabriel menikmati pemandangan di ibu kota.

Menerusi akaun Instagram Shariq Gabriel, telah dikongsikan satu video dengan kapsyen tertulis my first family time ‘. Pelbagai reaksi Gabriel dapat disaksikan dalam video ini dan Gabriel nyata teruja melihat bermacam-macam benda baru.

Ketika melihat air panc0t, Gabriel membuat mimik muka excited yang melucukan. Dari mulut yang riuh berbunyi, terus terdiam Gabriel. Memetik kata Emma, Gabriel terlalu happy sehinggakan tidak terkelu4r kata-kata.

Jom tonton video di bawah :

Gelagat comel Gabriel ini telah meraih tumpuan daripada peminat. Baby PKP memang teruja betul melihat dunia luar. Antara komen-komen peminat :

” Haha comel sangat dia exc1ted. Baby PKP dapat kelu4r exc1ted, enjoy your time boy. Gabriel exc1ted boleh explore dunia luar.. “

” Excited sangat tu baby boy haha. Muka tengok fountain tu memang lawak, sampai terkedu eh Arshan haha.. “

” Comelnya Gabriel ni, dia ger4m, excited semua ada haha. Seronok sangat dapat jalan-jalan tu ye. Pandai betul dia punya respond tu.. “

” Alahai, comel sungguh la dia punya excited tu haha. Muka teruja yang jarang boleh tengok so cute handsome boy ni.. “

” Wah dia pun excited, comelnya reaction Gabriel. Sampai Emma pun tergelak tengok muka excited si comel ni haha.. “

” Suka dia, teruja sangat tengok air panc0t tu haha. S1an dia baru jumpa fish ya, happy sangat tu dapat kelu4r tengok dunia luar.. “

” Okay ni kelakar, cute sangat muka teruja Gabriel tu haha. Siap ng4nga lagi, sampai senget muka-muka. Ger4m betul tengok bud4k handsome ni.. “

Ad0ilah Gabriel, comel sangat tengok reaksi muka excited seperti ini. Lagi membuatkan peminat ger4m melihat Gabriel. Segalanya nampak berbeza untuk si kecil ini. Semoga wab4k C0v1d ini cepat berlalu dan kehidupan dapat diteruskan seperti sediakala.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Shariq Gabriel 

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..