” Bijaknya, nak minta Oma dukung tu.. ” – Netizen

Video Anak Zahirah Macwilson, Isaac Raees Ketika Sedang Membuat Panggilan Video Bersama Atuk Dan Neneknya Buat Ramai Cair. Wah, Bukan Main Suka Isaac Dapat Lihat Oma Dan Atok !!

Isaac Raees merupakan cahaya mata pasangan selebriti, Zahirah Macwilson dan Aiman Hakim Ridza. Meninjau ke akaun Instagram ibu Zahirah iaitu Maslinda Yusoff, satu video terbaru Isaac telah dikongsikan.

Video yang berdurasi beberapa saat itu memaparkan panggilan video antara Isaac bersama Maslinda yang digelar sebagai Oma. Maslinda yang tinggal di Australia pastinya amat merindui cucunya itu.

Tambahan pula, Isaac adalah satu-satunya cucu mereka. Reaksi Isaac apabila melihat Oma dan atok di dalam panggilan video sangatlah menghiburkan. Isaac nampak sangat gembira sambil ketawa.

Isaac sebelum ini dijaga di rumaj Omanya sejak dilahirkan sehinggalah ke usia 3 bulan sebelum pulang ke Malaysia. Hanya panggilan video dapat mengub4ti rasa rindu antara mereka kerana Malaysia masih dalam tempoh PKP.

Jom tonton video di bawah :

Ramai yang ger4m melihat wajah comel Isaac yang semakin hari semakin bijak dan banyak akal. Antara komen-komen yang diberikan :

” Ni klu dh dpt kaki pastu balik umah oma atok confirm dia bubye kn mommy. Pastu buat salah pon oma atok mesti ckp tak pe cucu oma atok budak baik.. “

” Muka cerdik ni comel cucu oma.. omaigod his dimples.. Amboi si hensem si lesung pipit ni ger4m nengok.. cute.. “

” Masyallah… comelnye.. Alhamdulillah baby dah sihat.. alahai, cute sangat.. dah makin cerdik.. isaac sudah baik ke.. “

” Alhamdulillah cepat sembuh baby.. aaa, comelnya isaac.. So cute n adorable isaacraees.. He misses Oma & Atok so much.. “

” Bijaknya… so cute.. Ouhhhh so sweet lilttle dimples omaa.. Isaac mau ketemu oma sampai mau masuk handphone.. “

” Omaigod.. so cute.. aww, miss him.. Sayang rindu cucu.. Nak minta oma dukung tu.. ger4m sangat.. clever boy.. “

” Cute, tentu teramat rindu…. sm ler sy pn sbb pkp tak dpt jumpa cucu² di selangor.. Comelnya mister dimple ni.. “

Sebelum ini Isaac dikhabarkan kurang sihat. Kini Isaac sudah sihat dan kembali ceria. Semoga Isaac Raees terus sihat dan membesar menjadi anak yang soleh serta berjaya di dunia dan akh1rat.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Maslinda Yusoff, Zahirah Macwilson

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..