” Pretty since little, comel sungguh masa kecik… ” – Netizen

Muatnaik Gambar Semasa Kecil, Wajah Ameera Khan Raih Perhatian Peminat. Wah, Kecil-Kecil Dah Cantik. Comel !!

Ameera Khan merupakan adik kepada selebriti popular, Noor Neelofa. Seperti kakaknya, Ameera juga popular di media sosial. Lihat sahaja akaun Instagramnya yang memiliki sejumlah 1.4 juta orang pengikut.

Meninjau ke akaun Instagram, satu p0sting gambar ketika masih kecil telah mencur1 perhatian netizen. Ameera telah menulis di ruangan kapsyen yang menyatakan wajahnya masih mempunyai senyuman yang sama ketika kecil.

Perkongsiannya itu telah mendapat lebih 61 ribu likes dan lebih 200 komen buat masa ini sejak ia dimuatnaik. Ramai memuji wajah Ameera yang comel dan cantik sejak dari kecil lagi. Ternyata senyumannya juga tetap sama.

Ada yang menyatakan wajah Ameera ketika kecil seperti kanak-kanak Pakistan dan Palest1n. Ameera sememangnya memiliki dar4h kac0kan di mana ibunya berdar4h peran4kan Pakistan dan Arab.

Jom lihat perkongsian di bawah :

Rata-rata netizen memuji wajah comel Ameera yang cantik sejak dari kecil lagi. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Aloolooo comelnyaa.. cantik dri dulu until now dooh.. So now this is the little miss Khan.. so adorable.. comel sungguh masa kecik.. “

” Omgg cutenyaa.. Ni yg belakon smlm tu ke kat tv 2.. Bud4k mana niii comel.. macam Ariana Grande masa kecik.. “

” Yes you are cutie.. Nak gambar lain. Gambar ni dah banyak kali post .. muka pakistan betul.. so cute until now.. “

” Pretty since little.. Mashaallah beautiful perfect since born may Allah swt bless you always pretty.. macam anak palest1n.. “

” Cute g1ler.. Our future daughter gonna be .. Saya sama dengan awk. senyuman yang sangat2 disukai oleh seseorang.. “

” Mashaallah, cuteness.. Look so beautifull.. Mmg keturunan cantik.. Bukan nak kata lah tapi nak kata jugak, kenapa awak ni comel sangat. Pen4t saya.. “

” Very pretty, p0se la gini jugak tapi hok besar loni. lalaaa sayang sooo cute.. Comey la ho, anok sapo la ne.. “

Tidak dinafikan Ameera dan adik-beradiknya yang lain memilki rupa paras cantik dan menawan. Malah ibu Ameera juga, Noor Kartini Noor Mohamed juga seorang yang cantik ketika muda. Jadi tidak hairanlah anak-anak mewarisinya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Little Miss Khan

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..